Pagina's

Kerstkaart week 44

Ook op deze donderdag uiteraard weer een kerstkaart voor 52 Weeks to Christmas. Deze week heb ik uitgeprobeerd of ik ook op designpapier kan hot foilen. En zie hier: het kan! Doordat de tekst zo groot is, heb ik in de hoeken nog een kleine versiering geplaatst. De tekst is echt het middelpunt.


Gebruikte materialen
Hero Arts - HC101 Merry Christmas Foil & Cut
Marianne Design Collectables - COL1439 Eline's Christmas Decorations
Maja Design - Traditional Christmas

Mooie donderdag gewenst!

8 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart zo met de mooie tekst in het middelpunt. De blaadjes en het windlicht maken het helemaal af.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje met het leuke dp en leuke details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie kerstkaart juist door de eenvoud. Heel mooi dp. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi kaartje in de traditionele kerstkleuren.
    Mooi zoals je die tekst hebt verwerkt.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi kerstkaartje met de chique tekst Marjolein!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooie kaart Marjolein, helemaal mijn ding !
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.