Pagina's

Kerstkaart week 46 + dank je wel

Daar ben ik weer, voor de donderdagse kerstkaart voor 52 Weeks to Christmas. Maar voor ik over die kaart verder ga, wil ik iedereen heel erg bedanken die mij een verjaardagskaart heeft verstuurd. Ze hebben wat vrolijkheid gebracht in een voor ons verdrietige tijd.

Door naar de wekelijkse kerstkaart. Op deze kaart heb ik een combinatie van producten van Marianne Design en Carlijn Design gebruikt. Ik hou erg van vogeltjes, dus moest deze snijmallenset eigenlijk wel hebben. Het winterkoninkje zingt uit volle borst. Ik vind het erg schattige vogeltjes. De besjes heb ik een glans gegeven met Glossy Accents.


Gebruikte materialen
Carlijn Design - CDSN-0186 Prettige Feestdagen
Carlijn Design - CDSN-0216 Onderteksten
Carlijn Design - CDSN-0238 Rozetten
Carlijn Design - CDHF-0041 Onderteksten Kerst
Marianne Design Collectables - COL1534 Eline's Garden Birds
Marianne Design - PB7067 Eline's Winter Dreams


Voor deze kaart heb ik gebruik gemaakt van de sketch van Sunday Stamps.


17 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje met het leuke vogeltje in het rozet
    fijn dat de kaartjes je zo opvrolijken altijd fijn als er aan je word gedacht
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schattig kaartje met het vogeltje!
    Ik heb even gemist wat er bij jouw aan de hand is. Maar ik wens je heel veel sterkte en hopelijk heb je mijn kaartje ook ontvangen.
    Groetjes en liefs Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel toffe kaart met het winterkoninkje!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kaartje met het leuke md vogeltje. Fijn dat de verjaardagskaarten lichtpuntjes waren in donker dagen. Heel veel sterkte.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi kaartje met dit lief vogeltje erop.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi met dit leuke vogeltje !!!
    groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Misschien heb ik een berichtje van je gemist Marjolein....maar ik wens je heel veel sterkte!
    Fijn dat je verjaardag kaartjes je wat vrolijkheid hebben gebracht.
    Je hebt een mooi kaartje gemaakt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Such a sweet bird, Marjolein - and I love these soft colors, too! That medallion is perfect behind your bird, and I love the little music notes! Thanks so much for playing at Sunday Stamps!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi kaartje met dat lief vogeltje. Ik kan hem bijna horen fluiten.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat mooi gecombineerd!! Zo leuk die rozet onder het vogeltje.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ach Marjolein, dat weten we natuurlijk niet. Fijn dat de kaarten dan toch in goede aarde vielen. Sterkte gewenst!
    Je kaart is heel leuk. De vogeltjes staan op mijn verlanglijstje!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke kaart met dat schattige vogeltje, Marjolein.
    Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  13. So pretty!! Thanks for playing along with our sketch challenge over at Sunday Stamps. Your mixture of designer papers are perfect for our "Layer It" sketch!!
    Deb Horst, DT #SSC322

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Awww, adorable little wren! I love the little branch accent, and the rosette works perfectly for the sketch. Thanks for joining Sunday Stamps this week.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Such a sweet card. I love the color combo and that precious bird! Such a fun way to use the Sketch at Sunday Stamps! So glad you joined us!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.