Pagina's

Fijne Kerst

En ik ga nog even door met kerstkaarten! Vanavond mag ik weer een voorbeeld laten zien met materialen van Carlijn Design. Ik heb de kerstuilen erbij gepakt evenals de 25 december waxzegel stempel uit de laatste release. Uilen vind ik erg mooie vogels, maar helaas voor mij laten ze zich niet gemakkelijk zien. Ik kijk geregeld even omhoog als ik in het bos loop in de hoop er eentje te zien, maar dat is me nog niet gelukt.

Gebruikte materialen
Carlijn Design - CDSN-0149 A6 Venster Baby
Carlijn Design - CDSN-0181 Kersttakken
Carlijn Design - CDSN-0184 Fijne Kerst
Carlijn Design - CDSN-0239 Uiltjes Kerst
Carlijn Design - CDWX-0025 Waxzegel 13 - 25 DEC
Carlijn Design - CDWX-0008 Wax melts 5 - Christmas
Maja Design - Traditional Christmas

Nog even ingezoomd op de waxzegel, en de feestverlichting...

En nog een close-upje van deze twee schattige uiltjes.

Fijne avond!

2 opmerkingen:

  1. Heel leuk kaartje en wat mooi die waxzegel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje met de leuke uiltjes en de leuke details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.