Pagina's

Baby it's cold inside

Vanavond mag ik weer een kaart laten zien voor Carlijn Design. Deze week heb ik voor een kerstkaart gekozen. Ik heb een van de twee Jolly Jingles sets gebruikt, die Jocelijne heeft ontworpen. Deze kaart heb ik gemaakt met in gedachten mijn lieve nichtje van 1,5 jaar, die net zo schattig kan kijken als dit kerststerretje.

Gebruikte producten
Carlijn Design - CDJD-0041 Jolly Jingles 1 Jocelijne Design
Carlijn Design - CDSN-0237 Snowglobe Domes
Carlijn Design - CDST-0109 Snowglobe Teksten
Echo Park Paper Co - The Magic of Winter




Fijne avond!

4 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje met het leuke dp en het schattige sterretje
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel grappig met de ster die je tot leven hebt gebracht. Mooi achtergrondje ook. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een leuke kerstkaart met een hoog schattigheidsgehalte Marjolein!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super kaartje!! He nichtje zal er vast super blij mee zijn.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.