Pagina's

Sunshine Hedge

Vandaag is het mijn beurt om voor het Kleuren met Potlodenblog een inspiratiekaart te laten zien. Dit keer heb ik een stempelafdrukje van Penny Black gebruikt. Ik heb papier gezocht dat goed bij de afbeelding past en vond dat ik het al wat oudere, vrolijke designpapier van Marianne Design. Om nog het bloementhema nog extra te benadrukken heb ik nog wat kleine snijmallen van Spellbinders gebruikt.

Gebruikte materialen
Penny Black - Sunshine Hedge!
Marianne Design - CS1100 Droom en Geniet
Carlijn Design - CDSN-0103 A6 Rechthoeken
Spellbinders - S2-314 Mini Blooms and Sprigs
Marianne Design - Pretty Papers Bloc PB7056 Eline's Summer Picnic
Faber Castell Polychromos
Egel: 132, 188, 189, 280, 283
Groen: 168, 170, 174
Bloemen: 102, 107, 108, 129, 145, 154, 179, 183, 219, 225

8 opmerkingen:

  1. Wat ontzettend mooi gemaakt. Een hele fijne week.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een vrolijke kaart!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie vrolijke kaart. Leuk met dit papier.Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk deze kaart !!!!
    Mooie combi van DP !
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke en gezellige kaart met die lieve egel. En die papiertjes blijven super.
    Fijne dag verder!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een fleurig kaartje, heel leuk gemaakt, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een te leuke kaart Marjolein!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.