Pagina's

Kerstkaart week 24

Geheel uit mijn comfortzone is deze vintage kerstkaart voor 52 Weeks to Christmas. Ik maakte het mannetje al eerder in een wat modernere stijl, maar had al direct bedacht om hem ook in vintage stijl te proberen. Voor een vintage-beginneling vind ik hem wel leuk geworden. Wat ik ook zo leuk vind, is dat ik verschillende merken heb gebruikt op deze kaart. Ik heb de meeste stansjes uit zelf beïnkt papier gesneden, dat geeft ook al een leuk effect. 

Gebruikte materialen
Carlijn Design - CDJD-0021 Snijmallen Happy Snailmail Jocelijne Design
Carlijn Design - CDSN-0181 Kersttakken
Carlijn Design - CDSN-0182 Outline Sterren
Marianne Design Creatables - LR0724 Street Lantern
Sizzix - 666066 Harvey, Colorize Tim Holtz
Sizzix - 665926 Collector Tim Holtz
Altenew - Modern Poinsettia (tekst)
Rubber Dance - Mixed Media Marks #1
Elizabeth Craft Designs - S040 Pattern Stencil Pack

Fijne donderdag!

8 opmerkingen:

  1. Heeeeeel mooi gelukt! Geweldige vintage start, hopelijk zien we meer vintage van je.
    Groetnis Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een prachtige kaart geworden Marjolein xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. deze is leuk geworden ! heb de soldaatjes ook, lijkt me toch veel puzzelwerk, misschien ga ik er deze vakantie mee aan de slag
    jouw kaartje is geslaagd
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat gaaf gemaakt dit mannetje, ook de vintage stijl is super gemaakt. Een mooi geheel. Bedankt dat je meedoet bij 52WTC. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuke kaart. Ik vind die soldaatjes altijd zo leuk en je hebt het mooi gecombineerd met de andere stansen.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk! Altijd even een werkje, maar dan heb je wel wat!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooie vintage kaart. Mag je vaker doen!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kaart, Marjolein. Heel leuk die beefeater op je kaart.
    Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC ondanks de temperaturen.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.