Pagina's

Sketchdinsdag met M&M - Juni

Het is weer tijd voor de maandelijkse sketchchallenge waarmee Mirjam en ik elkaar uitdagen. Deze maand was het de beurt aan Mirjam om een sketch uit te kiezen en ze heeft een sketch voor een vierkante kaart gekozen. Ik had het fleurige Summer Picnic designpapier nog in de buurt liggen dus ik besloot om daarmee de kaart vorm te geven.

Gebruikte materialen
Marianne Design Craftables - CR1515 Waterlelies by Marleen
Marianne Design Craftables - CR1560 Van harte cirkel by Marleen
Carlijn Design - CDSN-0216 Onderteksten
Carlijn Design - CDHF-0026 Onderteksten Gefeliciteerd
Marianne Design - Pretty Papers Bloc PB7056 Eline's Summer Picnic
Marianne Design - AK0084 Eline's Frogs

Nemen jullie ook een kijkje naar wat Mirjam zelf met de sketch heeft gemaakt?




5 opmerkingen:

  1. wat een leuke en vrolijke kaart Marjolein!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijke vrolijke kaart!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heey Marjolein,
    dat is een hele leuke en vrolijke kikker kaart geworden!!!
    Groetjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele gezellige vrolijke kaart maakte je Marjolein,ik zag hem al op instagram voorbij komen xx

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.