Pagina's

Kerstkaart week 26

Omdat ik onlangs in de top 3 stond met een kerstkaart bij 52 Weeks to Christmas, mocht ik een inspiratiekaart maken voor de nieuwe challenge in het thema Kerstbomen. En even goed lezen: kerstbomen en niet kerstboom, waardoor ik nog vlug een nieuwe kaart moest maken, oeps! 

Gebruikte materialen
Carlijn Design - CDSN-0113 Outline Kerstboom
Carlijn Design - CDSN-0184 Fijne Kerst
Carlijn Design - CDSP-0001 Satin Holo Metallic Paper
Maja Design - Traditional Christmas

Fijne donderdag!

13 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart maakte je als inspiratie voor de nieuwe challenge.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een hele mooie kerstkaart geworden Marjolein!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldig leuke kaart... en jij hebt beter gelezen dan dat wij hebben gedaan..... volgende week komen er meerdere bomen ook op onze kaart..
    Leuk dat je er weer bij bent met een wekelijkse kerstkaart,
    Lieve groetjes Annemarie en Merit.DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een leuke kaart met de verschillende bomen.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt een leuke kerstkaart gemaakt met die mooie kerstbomen Marjolein.
    Dankjewel dat je gast-designer wilde zijn.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een hele mooie kaart Marjolein. Leuke papiertjes heb je gebruikt, die allemaal mooi bij elkaar passen. Groetjes, Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. een heel mooi kaartje en de papiertjes die hiervoor gebruikte passen mooi bij elkaar. Groetjes, Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie strakke kaart !!!
    Groeten Ineke
    DT52wTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kaart met deze mooie bomen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig kerstkaartje heb je gemaakt!
    Bedankt dat je gastdesigner wilde zijn.
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een heel leuke kaart, de bomen zijn echte blikvangers.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hey Marjolein,
    Mooie voorbeeldkaart maakte je! Die is alvast al weer klaar...
    Goed dat je 'kerstbomen' nog eens herhaald of ik had er misschien ook maar 1 op mijn kaart gezet. Nu nog tijd vinden om er te maken voor de uitdaging... Gaat spannend worden...
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel mooie kaart met kerstbomen, Marjolein! En ik heb er ook maar eentje op mijn kaart, volgens mij mocht dat ook hoor. Maar goed, nu heb je meteen weer 2 kerstkaarten klaar!
    Leuk dat je gastdesigner wilde zijn.
    En sorry voor mijn late reactie, ik had even geen internetbereik :-)
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.