Pagina's

Geniet van je vrije tijd

Voor Scrap & Co mocht ik aan de slag met de juni-producten van Marianne Design. Dat zijn hele fleurige zomerse! Ik heb een afbeelding uit het knipvel gebruikt als middelpunt. Daar omheen heb ik een nieuwe touw-kader geplakt. Met de Palmboom-eiland snijmallenset heb ik het kleine tafereeltje onderin en het groen rondom de tekst gemaakt. De tekst komt uit een van de nieuwe stempelsets. De cocktail is een al oudere stempel.

Gebruikte materialen
Marianne Design Creatables - LR0813 Rope Frames - Rectangle & Oval
Marianne Design - LR0814 Palm Tree Island
Marianne Design - VK9602 Gnomes on the Beach - Palmtrees
Marianne Design - CS1135 Gezelligheid kent geen tijd
Marianne Design - HT1656 Hetty's Summer - Cocktails
Marianne Design - Pretty Papers Bloc PK9179 Summer Vibes

Een zonnige dag gewenst!


4 opmerkingen:

  1. Een prachtige zomerse kaart!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel leuke vakantiekaart, heel vrolijk en zomers.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je die materialen super leuk bij elkaar gebruikt!!
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke zomerse kaart!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.