Pagina's

You...

Ik heb met heel veel plezier vaak kaarten gemaakt met de JIJ-stans, die Karin Joan in het verleden voor Marianne Design heeft ontworpen. Nu heeft ze voor StudioLight twee mooie tekstsnijmallen en bijbehorende stempels ontworpen. Met de You-set ben ik aan de slag gegaan. Niet zo heel origineel, want eerder al maakte ik met hetzelfde papier soortgelijke kaarten, met de JIJ-stans. Maar wel zo mooi, vind ik zelf althans :)

Gebruikte materialen
Marianne Design Craftables - CR1201 Cirkel
Studio Light - KJ-BBKJ-SCD27 You Sentiments
Simple Stories - Vintage Cotton Fields

2 opmerkingen:

  1. Heey Marjolein,
    dat zijn leuke kaartjes geworden. Die mallen staan bij mij nog op mijn wensenlijst.

    Groetjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.