Pagina's

Kerstkaart week 20

Het blijft een beetje behelpen met reageren op Blogger merk ik. Op mijn telefoon is het helemaal een drama en op de laptop is het onvoorspelbaar wanneer hij wel of niet een reactie achterlaat. Zo vervelend! Ik waardeer het namelijk erg als mensen een reactie achterlaten en dat doe ik ook graag terug. Weet dat ik jullie kaarten iedere donderdag en of vrijdag ook bewonder.

Dan terug naar de orde van de kerstkaarten-donderdag voor 52 Weeks to Christmas. Vandaag een kaart met een sneeuwbol. Die heb ik zelf in elkaar gezet; gelukkig is dat niet zo'n moeilijke vorm. De boompjes van Marleen en de kleine gnome passen er prima in.

Gebruikte materialen
Marianne Design Craftables - CR1483 Kerstbomen by Marleen
Marianne Design Creatables - LR0554 Tomte Gnome
My Favorite Things - CS-243 Snow Globe Sentiments
Carta Bella - Cabin Fever

Mooie donderdag!


13 opmerkingen:

  1. Wat een schat van een kaartje, ja die rare blogger..
    Hoop inderdaad dat de reacties geplaatst worden want donderdag type ik alle deelnemers altijd, gaat veel tijd inzitten, en het zou jammer zijn als ze niet aankomen...
    Gezellig dat je er vandaag weer bij bent.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit Dt52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart met de mooi aangeklede gnoom! Hopelijk is het behelpen snel opgelost!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oeps , nu zie ik het ook niet verschijnen! maar het is een leuke kaart met de gnoom!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart , fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterend kaartje in deze kleuren Marjolein...en wat een leuke gnome!
    Hopelijk komt dit berichtje bij je aan!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kerskaart met de gnoom. InderdaD blogger is heel.vervfldmd. ik haal nu ook reacties uit de spanning en moet ze dan goedkeuren... masr bij mij gaat het nu weer aardig goed..
    Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een gezellige kerstkaart heb je weer gemaakt met de sneeuwbol en de gnome.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een lief gnoompje in de sneeuwbol. Heel mooi kaartje.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schattige kerstkaart met de globe en de gnoom Marjolein.
    Ik kijk nu ook regelmatig mijn reacties na. Soms verdwijnen ze ook bij mij in de spam. Heel vervelend.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schattige kerstkaart met de knappe gnomes erop Marjolein.
    Fijne avond en lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke kaart. Die gnomes blijven leuk om te gebruiken.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel leuke kaart, Marjolein. En ja, heel vervelend van blogger. Bij mij verdwijnen mijn reacties die ik achterlaat ook geregeld. Hopelijk wordt het snel beter, ik vind reacties geven en ontvangen zo leuk.
    Fijn dat je weer meedoet met 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een heel leuke kaart, de sneeuwbol heb je mooi gemaakt. Gezellig papier heb je gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.