Pagina's

Kerstkaart week 19

Het is weer donderdag! Wederom een kerstkaart voor 52 Weeks to Christmas, maar ik wil hem ook linken bij Christmas Card Throwdown waar een sketchchallenge loopt. 
Ditmaal een afbeelding uit hetzelfde knipvel als vorige week, maar dan gecombineerd met ander designpapier.

Gebruikte materialen
CraftEmotions - Big Nesting Die Scallop Squares 115633/0952
Marianne Design Collectables - COL1507 Banners
Marianne Design Creatables - LR0437 Petra's Twig Set
Marianne Design - MB0198 Mattie's Mooiste Rabbits
Maja Design - Bohemian Harmony
My Favorite Things - CS-243 Snow Globe Sentiments

Als het een beetje meezit vandaag, kom ik bij jullie nog even langs. Wel heb ik, zoals ik in de afgelopen weken ook bij anderen zie, problemen met reacties achterlaten; het lijkt alsof ik ze plaats maar ik zie ze daarna niet terug. Hopelijk duurt dat niet lang meer!





21 opmerkingen:

  1. Wat een mooi plaatje mooi gecombineerd met papier en stansjes, fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schattig kaartje met de leuke konijntjes!
    Hopelijk worden die problemen met Blogger snel opgelost want soms typ ik een heel verhaal en dan is het ineens helemaal weg, heel vreemd.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heey Marjolein,
    dat is een leuke kerstkaart geworden.

    Groetjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lief plaatje op je mooie kerstkaart Marjolein. Leuke uitwerking van de sketch.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtige kaart in mooie kleuren!
    Hier werkt blogger ook niet goed, er zijn verschillende reacties die ik per mail krijg, maar ze komen niet op mijn blog!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De reactie die ik net stuurde zie ik hier ook niet verschijnen!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een heel mooie kleurencombinatie, bruin en blauw. Het plaatje maakt het helemaal mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart weer, Marjolein. Mooie combinatie van het papier en het plaatje!
    Fijn dat je weer meedoet met 52WTC deze week!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hopelijk heb je een "goedkeuringsbeleid" aanstaan, waardoor ik mijn reactie niet meteen terugzie. Ik heb het soms ook bij mensen, dat mijn reactie toch niet geplaatst wordt. Heel vervelend.
    Nogmaals groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Alweer zo'n leukerd. Prachtig papier heb je gebruikt.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig kerstkaartje heb je gemaakt!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtig kaartje. Dat plaatje combineert heel goed bij het DP.
    Ik moet dat plaatje ook nog ergens hebben, zal eens gaan zoeken.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een favoriete sketch vandaag zie ik... Heel mooi. Het plaatje is enig!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Blogger doet heel raar....ik heb geen idee of mijn berichtje bij je aankomt.
    Maar ik wil toch even zeggen dat ik je kaartje erg leuk vind!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een prachtige kerstkaart heb je weer gemaakt, een heel lief plaatje heb je gebruikt.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een prachtige kerstkaart heb je gemaakt. En ook het plaatje van de konijntjes is schattig.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Beautiful card! You used the sketch very nicely!Thanks for playing at 52 CCT challange.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hey Marjolein,
    Wat een mooie kaart! Toffe afbeelding en hele mooie kleuren heb je gebruikt...
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  19. ohh wat lief deze konijntjes leuke kaart hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  20. What a gorgeous card! The bunnies are adorable, and I love the soft teal and russet colours, very calm and soothing. Thanks for playing along with us at 52CCT this week.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Such a sweet Christmas creation.
    Thank you so much for joining the Christmas Card Throwdown.
    Majda DT

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.