Pagina's

Vlinders in de hoofdrol

Laatst won ik bij Mijn Hobbyhonk Challenge een Gastdesignerplekje. Hartstikke leuk! Deze keer moeten vlinders de hoofdrol spelen op je kaart. Ik heb hiervoor nieuwe stempeltjes van Create a Smile gebruikt. De achtergrond heb ik met distress inkt bewerkt, voor ik er de cover die van Altenew voor heb geplakt. De stempels zijn ingekleurd met copic markers.

Gebruikte materialen
Altenew - Tangled Loops Cover Die
Marianne Design Collectables - COL1507 Banners
Create a Smile - Butterflies
Create a Smile - Hey Honey
Marianne Design - CS1087 Lieve teksten
Distress Inkt - Broken China en Tumbled Glass
Copic Markers






7 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige vrolijke kaart en wat heb je de stempels mooi ingekleurd zeg, knap werk Marjolein xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje met de leuke fladderende vlindertjes
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, wat een leuke en fleurige kaart met al die vlinders. Jou reactie is mij bij ook blijven plakken, al zat hij wel in de spam, ik heb hem er gauw uit gehaald;-) Fijn weekend!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een vrolijk geheel, erg leuk!
    Grappig, we zijn nu even collega gastdesigners haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk dat je gastdesigner mocht zijn. Je hebt een super mooie en vrolijke kaart gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een heerlijk vrolijk en zomers kaartje! De vlinders zijn enig!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik zie dat je voor dit kaartje dezelfde achtergrond stans hebt gebruikt. deze is ook heel mooi geworden.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.