Pagina's

Gezamenlijke post

Leuk! Laatst won Rina mijn weggever en ik vroeg haar of ze het leuk zou vinden om een gezamenlijke post te maken met een opdrachtje: het gebruik van een achtergrondsnijmal en bloemen. Dat wilde ze wel. Hier is mijn uitwerking van de opdracht. Ik heb een bloemenstempel en een achtergrondsnijmal gebruikt van Altenew. 

Nemen jullie ook een kijkje bij Rina? Ik ben benieuwd hoe zij de kaart heeft gemaakt.

Gebruikte materialen
Altenew - Tangled Loops Cover Die
Marianne Design Collectables - COL1507 Banners
Altenew - Book Engravings
Carlijn Design - CDST-0063 Bloemetje



10 opmerkingen:

  1. Jou kaartje is prachtig geworden, heel mooi met die grote bloem als blikvanger.
    ,Het duurde even voor die van mij klaar was, maar het was een leuke uitdaging.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super mooie kaart. Zo stijlvol.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi kaartje met de leuke stans en bloemen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart met die mooie achtergrond mal en de grote bloem.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt een heel mooie kaart gemaakt, een mooie combinatie van kleuren en stansen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hier ook al zo'n mooie kaart net als bij Rina,
    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik kom net bij Rina vandaan Marjolein....en ook jouw kaartje is prachtig!
    Wat een leuke opdracht en jullie hebben hem allebei heel verschillend gemaakt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een gave kaart Marjolein, leuke uitdaging had je ervan gemaakt xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh wat een toffe kaart met die prachtige bloemen!!
    Fijn week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi Marjolein ziet er goed uit

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.