Pagina's

Gerecyclede Kerstkaart

De oma van mijn man gaf mij laatst al haar aan haar gestuurde kerstkaarten. Misschien kon ik er nog iets mee? Nou, met de meeste kaarten niet echt, omdat ze kapot zouden gaan als ik ze uit elkaar zou halen, of omdat de stijl nou niet echt die van mij is. Maar één van de kerstkaarten die ik haar in het verleden heb gestuurd, kon ik vrij gemakkelijk uit elkaar halen. Het plaatje en de toef wilde ik graag recyclen en dat is ook gelukt. Dus deze week een gerecyclede kerstkaart voor 52 Weeks to Christmas.

Gebruikte materialen
Marianne Design - VK9567 Chrismas Birds 2
Marianne Design Creatables - LR0142 Mini Poinsettia 
Marianne Design Creatables - LR0437 Petra's Twig Set
Marianne Design Craftables - CR1378 Tiny's Pine Tree Branch
Marianne Design Craftables - CR1432 Herbs and Leaves
Marianne Design - CS1036 Hallo Winter
Marianne Design - Pretty Papers Bloc PK9171 Brocante Christmas


Dit is de kaart die ik gerecycled heb.


Het is behoorlijk druk op het werk in de laatste weken. Hopelijk heb ik tijd om ook even bij jullie te kijken (dat lukt vaak wel) en te reageren (dat lukt de laatste tijd niet zo goed). 

Vandaag twee kaarten, want ook de nieuwe challenge van Kleuren met Potloden gaat zometeen online!

Fijne donderdag!

19 opmerkingen:

  1. Heel mooi gedaan Marjolein, succes met je drukke dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart en heel slim om het mooie plaatje en de toef te recyclen.
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi kaartje met de gerecycelde materialen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zonde om dit kerststukje weg te doen.Jij hebt er weer een mooie kaart van gemaakt Marjolein.
    Groetjes,Gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een leuk idee om je eigen gemaakte kaart te recyclen...en het is heel mooi geworden, wat kleuren dan doen he...heel anders weer.
    Gezellig dat je weer een kaart laat zien vandaag op de 52WTC blog.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je je eigen kaart prachtig gerecycled! Is echt een heel andere kaart geworden.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt de kaart erg leuk gerecycled. De nieuwe kaart is erg mooi geworden.Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie recycle kaart, Marjolein. Goed gedaan en er echt iets anders mee gemaakt.
    Fijn dat je weer meedoet met 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat heb je mooi opgelost Marjolein, het is weer als nieuw en nog mooi ook.
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een mooie rustige kerstkaart Marjolein.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi, je hebt er een heel andere uitstraling aan weten te geven.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuk recycle kaartje Marjolein!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het recyclen is heel goed gelukt hoor, je hebt er weer iets heel moois van gemaakt en toch weer heel anders.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat heb je heel leuk gedaan !!!
    Groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke recycle kaart. Door een andere kleur papier te gebruiken krijgt het plaatje een heel andere uitstraling.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige recycle kaart heb je gemaakt Marjolein!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  17. ik vind je nieuwe kaart persoonlijk mooier geworden dan je oorspronkelijke kaart, mooi met deze kleuren dessinpapier.
    groetjes
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Knap van je om met heel ander papier de kaart gewoon een andere uitstraling te geven.
    Bedankt voor het prachtig pakket wat ik van je mocht ontvangen, hier ga ik zeker weer mooie kaarten maken.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Je hebt een heel mooie nieuwe kerstkaart gemaakt met het roodborstje en de toef poinsettia's Marjolein. Gek hé, maar eerlijk gezegd vind ik deze de mooiste kaart van de twee.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.