Pagina's

Afscheid collega en uitslag giveaway

Een beetje later dan mijn bedoeling was, de uitslag van mijn giveaway ter ere van meer dan 100 volgers! Leuk om zoveel enthousiaste reacties te krijgen. Ik heb alle namen in een kom gedaan en manlief een winnaar laten trekken. En hij trok het lootje van Rina! Rina, wil je mij een mailtje sturen?

De kaart die ik vandaag laat zien, heb ik op verzoek gemaakt voor een collega die vertrekt. Ik heb dit keer gewerkt met Distress inkt en een achtergrondstempel van My Favorite Things. 

Gebruikte materialen
Carlijn Design - CDSN-0128 Collega
Carlijn Design - CDST-0070 Collega
CraftEmotions - Big Nesting Die Scallop Squares 115633/0952
My Favorite Things - BG-115 All Lined Up Diagonally Background
Distress Inkt: Picked Raspberry, Wilted Violet, Blueprint Sketch
Picket Fence Studios - Rainbow SQ-147


Goed weekend gewenst!




15 opmerkingen:

  1. Rina gefeliciteerd. Leuke kaart voor je collega. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart met schud gedeelte en mooie kleuren, gefeliciteerd Rina.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk deze kaart voor je collega

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel leuke, vrolijke kaart.
    Gefeliciteerd Rina.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi kaartje voor je vertrekkende collega! En Rina proficiat met je giveaway! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie afscheidskaart!
    Proficiat voor Rina!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een vrolijk kaartje voor de collega die afscheid neemt.
    Leuk dat ik de giveaway heb gewonnen.
    Ik heb je al een berichtje gestuurd.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb je een mooie achtergrond gemaakt voor deze leuke schudkaart Marjolein.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke vrolijke schudkaart!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super mooi geworden.
    Een heel fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gave kaart zeg! Mooie ruiten ook.
    Geniet van het weekeind. groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat leuk voor Rina. Gefeliciteerd, Rina!
    Je kaart is heel leuk Marjolein. Zo vrolijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. rina gefeliciteerd met het winnen van de givaway, weer een mooi kaartje heb je gemaakt leuk het losse kader met de tekst erin
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie kaart is het geworden. Ook wij hebben afscheid genomen van een collega en ik maakte wat voor haar (maar iets heel anders)
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een mooie vrolijke kaart, leuk gedaan met het schudgedeelte. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.