Pagina's

Diep in de zee

Ik ben weer aan het oefenen geslagen met de gelli plate. Zo leuk om te doen! Ditmaal heb ik een blauwgroene afdruk gemaakt, waarmee ik een onderwaterwereld wilde maken. Ik heb nog een print van de plaat gehaald, waar ik de zeepaardjes op heb gestempeld. De achtergrond heb ik met diverse kleine stempels bewerkt en als laatst heb ik met een zwarte fineliner een rand om de kaart getrokken. Het wier en de tekst zijn snijmallen van Marianne Design.

Gebruikte materialen
Rubberdance - Textured Sea Creatures
Marianne Design Collectables - COL1431 Eline's Tropische vissen
Marianne Design Creatables - LR0625 - Van Harte & Ballon 25th anniversary
Marianne Design Craftables - CR1499 Kan met bloemen by Marleen

Deze kaart wil ik graag mee laten doen bij Dutch Card Lovers, waar ze kaarten met een zeethema zien.

12 opmerkingen:

  1. Hoi
    Wat heb je dit mooi gemaakt.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig wat een mooie achtergrond de zeepaardjes stempel is ook al zo mooi, fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi kaartje met de zelf gemaakte achtergrond en mooie zeepaardjes
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het een heel leuke kaart, heel rustgevend.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel gaaf, ik vind zeepaardjes zo mooi! Prachtige achtergrond en tinten, Marjolein. Dank je wel voor het meedoen met DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super mooi gemaakt!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi kaartje met die lieve zeepaardjes.
    Je hebt er hele mooie kleuren voor gebruikt.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow wat is dit super mooi geworden.
    Achtergrond is erg goed gelukt.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow gaaf kaartje met die leuke zeepaardjes. Bedankt voor je deelname aan DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk zeepaardje, ehh zee-kaartje, met leuke zeepaardjes 😉 mooie kleuren ook. Leuk dat je met ons meedoet bij DCL! Yvonne - The Creative Teacup 🌺☕

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een gave techniek heb je gebruikt! Ook de zee kleuren vind ik erg mooi. De zeepaardjes komen perfect uit in het geheel. Erg mooi gedaan hoor.
    Groetjes, Gerjon (Kekke Kaarten)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat is je kaartje mooi geworden. De kleuren zijn echt prachtig!! Dankjewel voor het meedoen met de Dutch Card Lovers!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.