Pagina's

Baby-boxkaart

Na mijn roze variant, kreeg ik de vraag of ik de boxkaart in jongensversie wilde maken. Dus ik heb mijn leuke babyspullen er weer bij gepakt en ben aan de slag gegaan. Deze kaart wil ik mee laten doen met Mijn Hobbyhonk Challenges.

Gebruikte materialen
Marianne Design Collectables - COL1507 Text Banners
Marianne Design Craftables - CR1355 Gras
Marianne Design Craftables - CR1433 Cardbox
Marianne Design Collectables - COL1421 Baby essentials
Marianne Design Collectables - COL1454 Eline's Kitten
Marianne Design Collectables - COL1479 Eline's Babies
Marianne Design Collectables - COL1486 Eline's Cat Accessoires
Marianne Design Collectables - COL1495 Eline's Baby Cot
Carlijn Design - CDSN-0157 Snijmallen "Cirkelwoorden Baby"
Carlijn Design - CDST-0082 Rompertje
Designpapier - Rayher

Ik heb dit jaar al bijna meer geboortekaartjes gemaakt dan vorig jaar. Ik vind het altijd hele leuke kaarten om te maken, dus erg leuk!

11 opmerkingen:

  1. Super leuk babykleertjes. Beschuit met muisjes is echt heel tof erbij

    Hobbygroet Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie boxkaart heb je gemaakt . Ik maak ook graag babykaarten. Zo leuk. Je hebt ook veel mooi materialen om ze te maken. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg leuk, het is als een cadeautje. Je hebt het doosje leuk aangekleed.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook deze jongensversie is gaaf! Leuk met die beschuit met muisjes.
    Ik ga je zeker opzoeken zondag op de beurs. Leuk!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je 1e doosje was mooi, maar dit is ook een beauty.
    Ook mijn verjaarskaart was heel mooi. Heel erg bedankt!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze jongens baby-box kaart is ook weer prachtig.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super mooi kaart heb je gemaakt.
    Zulke mooie details.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ah wat lief zeg. Enige boxcards zijn het. Ik vind het ook altijd erg leuk om babykaartjes te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel erg leuk gedaan…zo lief!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind het niet perse een jongensversie, behalve dat de baby een jongen is :D dit is lekker neutraal, in hele mooie kleuren! Echt super leuk geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schitterende card in the box Marjolein! Heel leuk aangekleed!
    Gezellig dat je meedoet bij MHH en veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.