Pagina's

Cucpakes

Samen met Mirande mag ik de laatste reminder voor de lopende challenge op de Scrap & Co Inspiration groep verzorgen. De opdracht is deze keer om je hobby op je creatie te verwerken. Ik denk best een uitdaging, gezien het nog lage aantal deelnemers. Doe je ook mee? Je maakt kans op een cadeaubon t.w.v. €15,- te besteden bij Scrap en Co!

Naast kaarten maken hou ik van lezen, tekenen, wandelen, van de natuur genieten en ook van bakken! Daarom deze cupcakes op mijn kaart.

Gebruikte materialen
Marianne Design Collectables - COL1481 Cupcakes
Marianne Design Craftables - CR1560 Van harte cirkel by Marleen
CraftEmotions - Big Nesting Die Scallop Squares 115633/0952
Maja Design - Little Street Café

Mooie dag vandaag!

12 opmerkingen:

  1. wat een gezellig kaartje met de vrolijke kleurtjes en lekkere taartjes
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een super leuke en vrolijke kaart!!\Liefs Annemarie en Merit.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi geworden !
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtige kaart! De cupcakes zien er heerlijk uit op dat mooie papier.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijke kaart! Lekker vrolijk DP heb je hiervoor gebruikt, top! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke lekkere en gezellige kaart!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een heel vrolijke kaart met cupcakes, theepot en gezellige bloemetjes. Ik ken dat blog niet, ik zal er eens kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heey Marjolein,

    dat is een heerlijk kaartje geworden.

    Ik begrijp het ergens wel, de weinige aantal deelnemers voor deze challenge. De meeste daarin zullen juist knutselen als hobby hebben en daar is inderdaad nog niet zoveel materiaal van op de markt.

    Groetjes Femke.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super leuke kaart in de vrolijke kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie kaart.
    Het ziet er zo lekker uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke kaart met deze cupcakes. Mooi gemaakt zo . Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een feestelijke kaart met die lekkere cup cakes, je hebt er ook mooi papier voor gebruikt.
    Ik ben meteen lid geworden van Scrap&Co Inspiratie.
    Jullie hebben een hele leuke opdracht bedacht.
    Mijn kaart heb ik dan vandaag ook al geplaatst.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.