Pagina's

Zwart wit roze

De challenge op de Scrap en Co Inspirationgroep is deze maand zwart-wit en één accentkleur. Ik ben ook aan de slag gegaan om er een voorbeeld mee te maken en heb roze als accentkleur gekozen. De keuze voor de panda was ook snel gemaakt; die had ik namelijk al een tijd niet meer in de handen gehad.  







Gebruikte materialen
Marianne Design Collectables - COL1409 Eline's Panda en Beer
Marianne Design Creatables - LR0625 - Van Harte & Ballon 25th anniversary
Marianne Design Creatables - LR0626 - Congrats & Ballon - 25th anniversary
Marianne Design - Design Folder DF3438 Trendy Hearts
Marianne Design - Pretty Papers Bloc PB7054 Crafty Patterns
Marianne Design - Pretty Papers Bloc PK9149  Do what you love

Doen jullie ook mee? Je kunt een cadeaubon van €15,- winnen! Let op: februari heeft maar 27 dagen, dus de challenge eindigt op de 27e in plaats van de gebruikelijke 28e.

13 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje met de leuke panda
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie inspiratiekaart en erg leuk Thema! Ik wist niet dat jullie challenges deden, ik ga vanaf nu proberen mee te doen, leuk!

    Hobbygroet Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is geweldig je kaart mooi van kleur en de panda is enig.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg leuk, het roze staat de panda goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart Marjolein, mooie kleurencombinatie en lekker vrolijk met die leuke panda.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuke en vrolijke kaart met de pandabeer!
    Ik heb geen facebook dus meedoen gaat denk ik niet.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaart zo in deze kleuren

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een enige kaart met de vrolijke panda en de mooie ballonnen.
    Ben aan een kaartje bezig voor de challenge.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Superleuk kaartje heb je gemaakt
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super leuke kaart met de pandabeer. Die ligt bij mij ook al weer een tijdje ongebruikt.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hele mooie en leuke kaart, mooie kleurencombinatie zo en leuk met de panda. Je confetti-kaart is zo lekker fleurig.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kaart heb je gemaakt met de schattige panda beer. Ik blijf de Collectables ook zo prachtig vinden. Mooie kleurtjes/papier heb je oom gebruikt.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schitterende lieve kaart Marjolein, jij bent goed in de opdracht geslaagd.
    Februari heeft echter 28 dagen hoor 😉xx

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.