Pagina's

Van harte

Wauw! Ik ben de 100 volgers gepasseerd! Wat leuk zeg, dank jullie wel allemaal. Dat vraagt om een leuke actie; daar zal ik volgende week nog even op terugkomen. Want eerst ga ik me voorbereiden op de knotsgekke kaartendagen, waar ik zaterdag acte de présance mag geven bij de stand van Scrap en Co. Leuk! Wie van jullie gaat daar ook naartoe?

Vandaag een kaartje met een combinatie van merken. Zo leuk, als dingen bij elkaar passen die niet per se voor elkaar gemaakt zijn. Ik krijg een lekker vrolijk gevoel bij deze kaart.

Gebruikte materialen
Carlijn Design - CDSN-0110 Mini Slimline Kaart + Envelop
Elizabeth Craft Designs - 1933 Daffodils
Marianne Design Collectables - COL1505 Eline's Bijen
Marianne Design Creatables - LR0750 Van harte
My Favorite Things - MFT ST100 Mini Cloud Edges
Picket Fence Studios - Yellow & Orange Hearts SQC-131

Fijne dag vandaag!

13 opmerkingen:

  1. Wat een gezellig vrolijk kaartje maakte je Marjolein.
    Succes op de beurs, ondanks dat het vlakbij is voor mij ga ik niet omdat het lichamelijk niet lukt,wel jammer xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke en fleurige kaart heb je gemaakt, Marjolein. Er hangt duidelijk lente in de lucht!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuke vrolijk kaart met dit lieve bijtje! Heel veel succes op de knotsgekke kaartendagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi kaartje met de vrolijken kleurtjes en schattige bijtje en leuke andere details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met de mijlpaal! Zo leuk om elkaar te inspireren en inspiratie doe ik hier zeker op.
    Succes met de demonstratie, wat gaaf dat je dat mag verzorgen.
    Je kaart is heel vrolijk, erg leuk gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow, het is echt voorjaar op je kaart met die leuke narcissen! We lopen elkaar mis op de beurs, ik ga er morgen heen met mijn vriendinnen.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke vrolijke kaart heb je gemaakt. Gefeliciteerd met je 100 volgers. Veel plezier op de beurs. Het is voor mij te ver... Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind je kaart erg gaaf, mooie tinten samen en dat zwart op de tekst is heel pittig!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een heerlijke voorjaarskaart !!!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie kaart, zo vrolijk.
    Heel veel plezier op de beurs.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super mooi je kaart en prachtig van Harte voor de bloemstengels op de vellum.
    Wat zul je genieten Marjolein van de beurs, helaas voor mij veel te ver weg!
    Veel plezier alvast, ... groetjes Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh ja, dat kan ik me helemaal indenken dat je er blij vaan wordt! Zo zonnig is dit kaartje.
    Heel veel plezier op de beurs! En is Mirande er ook?
    Doe haar de groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.