Pagina's

Exploding Box met bijen

Wat leuk hè? Al die bijtjes die door blogland vliegen? Ik heb ze ook besteld en ben afgelopen weekend lekker aan het knutselen geslagen. De eerste creatie heb ik gemaakt als voorbeeld voor Scrap en Co. Ik had het idee al helemaal in mijn hoofd zitten, dus dat ging lekker. 



Gebruikte materialen
Marianne Design Collectables - COL1505 Eline's Bijen
Marianne Design Craftables - CR1355 Gras
StudioLight - SL-ES-CD116 - Exploding box Essentials nr.116
Marianne Design - Pretty Papers Bloc PK9161 Floral Delight

Fijne avond!

10 opmerkingen:

  1. Heel mooi !!!
    Ik heb er ooit twee gemaakt , met plezier ....
    Maar ik blijf het een dingetje vinden...
    Heel gaaf !!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gezelligheid uit een doosje! Super leuk. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow wat super mooi gemaakt!! En zo lekker vrolijk.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een ontzettend prachtig, vrolijk en kleurrijke creatie maakte je Marjolein xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel vrolijk en zomers, erg leuk doosje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Marjolein,
    het is een ontzettend leuke kaart in een doosje! Die bijtjes, ik kwam bijna in de verleiding...maar ik kan mijn verjaardagsgeld maar 1 keer uitgeven...dus ik denk er eerst nog even heel goed over.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een en al vrolijkheid zo`n box super leuke bijtjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel vrolijk doosje is het geworden.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een mooie doosjes met de leuke bijtjes
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat ontzettend mooi geworden. Lijkt zo vrolijk.
    Had de bijtjes ook al direct besteld. Helaas waren er leveringsproblemen, moet nog even geduld hebben.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.