Pagina's

Confetti

Oeh! Gelukkig keek ik zojuist nog eventjes naar de sluitingsdatum van de challenge van Dutch Card Lovers, want deze is vandaag! Het was me dus bijna mis gegaan om mijn inzending hiervoor te plaatsen.

De opdracht is deze keer om gebruik te maken van de embos resist techniek. Ik heb hiervoor gebruik gemaakt van een stencil van Carlijn Design. Met een sponsje heb ik Versamark aangebracht via het stencil. Daarna heb ik met clear embossingpoeder gestooid en de boel verhit. Hierna heb ik met Distress inkt kleur aangebracht. Met de grote confetti heb ik nog eens kleur aangebracht.

Gebruikte materialen
Carlijn Design - CDSN-0126 Snijmallen Gefeliciteerd Hoera
Carlijn Design - CDST-0044 Foute verjaardag
Carlijn Design - CDSC-0017 Stencil "Slimline Polkadots"
Distress Inkt - Spun Sugar, Squeezed Lemonade, Twisted Citron

Wat een wind hè? Hou je goed vast vandaag!

16 opmerkingen:

  1. Oh wat een mooie Marjolein!! Echt heel gaaf.
    Fijn weekend!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart heb je met deze techniek gemaakt, Marjolein!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig Marjolein!! Mooi ook dat je met het stencil er nog een keer overheen bent gegaan. Ook je kleuroverloop in de tekst past er prachtig bij. Ik vind het een zeer geslaagd kaartje geworden! Dankjewel voor het meedoen met de DCL challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super mooi geworden !!!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg leuk deze confetti kaart.
    Helaas.....ik ben te laat voor deze challenge. Volgende keer beter.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Net op tijd is gewoon op tijd! Mooi kaartje heb je gemaakt. Leuk dat je met ons meedoet bij DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaart.
    Lijkt zo vrolijk. Een heel fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel vrolijk kaartje is het geworden.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ontzettend leuk Marjolein! Door de lichte kleuren word je er gewoon blij van.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super mooie kaart met de resist achtergrond! Bedankt voor het meedoen met DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een vrolijke feestelijke kaart maakte je Marjolein xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Proficiat met je 100 volgers Marjolein!
    En wat heb je in deze onstuimige en sombere tijd een prachtig vrolijke kaart geplaatst.... daar word je gelijk blij van!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.