Pagina's

Beer op zee

Al een hele tijd keken de leuke stempels van Creative Depot mij aan (lees: al heel lang keek ik met enige regelmaat op de website van Creative Depot en was ik verliefd op een aantal schattige stempelsets). Begin januari heb ik ze toch besteld. Ik kon niet wachten tot ze binnen waren en ben gelijk lekker gaan stempelen en kleuren. Vandaag laat ik de eerste kaart met een van de stempels zien. 

Gebruikte materialen
Marianne Design Collectables - COL1497 Eline's Sea Side
Creative Depot - Küstenbande mit dem Seebär
Marianne Design - CS1056 Proost
Stampin'up! - Embossingfolder Seaside
Carta Bella - By the Sea
Faber Castell Polychromos


Fijne dag vandaag!


17 opmerkingen:

  1. Oh wat ziet dat er super leuk uit!! Mooi ingekleurd ook.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heey Marjolein,

    dat is een lief kaartje geworden!!!

    Groetjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuk gedaan…gave beer en mooi gekleurd!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi kaartje met de schattige stempel
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super leuke kaart Marjolein!
    Ook je kaartje hieronder is prachtig.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Idd een hele leuke stempel.
    Je kaart is ook super mooi.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schattig kaartje en je hebt het heel mooi ingekleurd.
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dit is inderdaad een hele mooie stempel en dan ook nog zo mooi ingekleurd.
    Ik ken dat ook wel, heb je iets gezien en blijf je kijken. Je kunt er niet meer onder uit, je MOET het hebben.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Maar goed dat je ze besteld hebt want je kaart is echt schitterend Marjolein xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh, wat een superleuke berenkapitein, ik snap helemaal je verliefdheid!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schattig kaartje met deze super leuke beer.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super leuk die beer en je hebt er een mooi kaartje mee gemaakt!
    Ik ben benieuwd naar de andere stempels die je had besteld!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het is een superleuke stempel. Je kaart is erg mooi geworden. Je kan hier nog vele mooie kaarten mee maken. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Die beer is echt te leuk!!! Mooi gekleurd ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.