Pagina's

Zebratransport

Omdat ik laatst won bij Knutsels en Kadootjes, mocht ik voor deze nieuwe challenge een voorbeeld maken. Hartstikke leuk!
De challenge die vandaag van start gaat heeft als thema "transport",  dus eigenlijk alles wat met vervoer te maken heeft. Dit biedt veel mogelijkheden. Voor mij een perfecte gelegenheid om deze zebra die zichzelf per scooter verplaatst op een kaart te zetten. Ik vind het zo'n grappige stempelset!

Gebruikte materialen
Marianne Design Craftables - CR1354 Punch die Vlinders
My Favorite Things - CS-448 Zippy Zebra
Stampin'up! - Gingham Garden


Veel plezier als jullie ook mee gaan doen aan deze challenge en een fijne zondag!


7 opmerkingen:

  1. Dat is een hele grappige stempel en een leuke voor het thema! Mooie kaart!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattig kaartje met de zebra op de step Marjolein....leuk gedaan!
    Groetjes en een fijne zondag,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg mooi geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo leuk dat je gastdesigner wilde zijn. EN je kaart is vrolijk en leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele leuke kaart met de grappige zebra maakte je Marjolein xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een vrolijk kaartje heb je gemaakt als gastdesigner voor deze challenge.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super deze kaart en wat een vrolijke kleuren !
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.