Pagina's

When live gives you lemons...

Deze kaart is mijn inspiratie voor de nieuwe challenge die vandaag van start gaat bij Try Stampin' on Tuesday.  Naast de sketch kun je het optionele thema "school" gebruiken. Dat heb ik zoals je kunt zien ditmaal niet gedaan, maar ben ik voor citrusvruchten gegaan. De stempelset heb ik al een tijdje terug op Marktplaats gevonden, dus nu werd het wel eens tijd om hem te gaan gebruiken. Ik heb er maar direct 2 gemaakt.

Gebruikte materialen
Carlijn Design - CDSN-0103 Snijmallen A6 " Rechthoeken" 
My Favorite Things - MFT-1597 Mini Cafe All Day
Altenew - Main Squeeze
Altenew - Floating Foliage 3D embossing Folder

Ik ben benieuwd wie van jullie ik weer zie tussen de inzendingen! 



6 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje met het kleurige fruit erop
    leuk al die felle kleurtjes en leuke sketch
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mmm, ik krijg zin in limonade Marjolein. Leuk dat fruit zo in frisse kleurtjes gestempeld. Je hebt twee mooie kaarten met deze set gemaakt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi kaartje in deze sprekende kleuren.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een leuke sketch en een hele toffe uitvoering van jouw hand. Mooi geworden zeg!
    Groetnis Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuke kaarten, Marjolein!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaarten heb je gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.