Pagina's

Baby op komst

Afgelopen week moest ik aan de slag met een aantal kaartjes voor mensen die een baby verwachten. Ik heb hiervoor het leuke papier van Stampin' up gebruikt. Leuk, omdat het niet traditioneel roze/blauw, maar lekker neutraal is. Wel zo handig. Ik heb de lieve beer van byMarleen gebruikt om de hoofdrol te laten spelen op de kaart.

Gebruikte materialen
Marianne Design Collectables - COL1421 Baby essentials
Marianne Design Craftables - CR1503 Dreaming Bear by Marleen
Marianne Design - CS1051 Handgeschreven Baby
Stampin'up! - Twinkle Twinkle

Fijne dag vandaag!

4 opmerkingen:

  1. Superleuk en lief kaartje Marjolein xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje met de zachte kleurtjes het beertje is zo leuk
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schatje! Wat heb je de maan van mooi papier gemaakt. Leuk met dat reliëf er in.
    Je kunt de kaart ook nog mee laten doen bij het Marianne Design Challenge blog. Daar vragen we een babykaart en ik zie dat je 3 producten van MD hebt gebruikt.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  4. het is een heel leuk kaartje geworden met die beer in de maan. Neutrale kleuren zijn altijd wel handig vind ik. Sommige mensen willen echt niet weten wat het wordt..

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.