Pagina's

Kerstkaart week 33

Donderdag = Kerstkaartendag op 52 Weeks to Christmas, zelfs al is het hoogzomer (ik zeg het maar even, anders zou ik zelf ook vergeten zijn dat het nog zomer is)! Deze week heb ik mijn laatste kerstkaartje met deze papierlijn op het blog. Wie mijn berichtjes vaker leest, weet dat ik mezelf als doel heb gesteld een aantal setjes op te gebruiken. Achter deze kan dus een ✔️gezet worden. 

Gebruikte materialen
Marianne Design Creatables - LR0681 Happy New Year Baubles
Marianne Design Creatables - LR0683 Pine Branch Set
My Favorite Things - CS-243 Snow Globe Sentiments
Stampin'up! - Night Before Christmas

Ik ben benieuwd wat jullie hebben gemaakt. Mooie donderdag!

21 opmerkingen:

  1. Superleuke kerstkaart , prachtig versierd écht Kerst
    Fîjn dat je er wéér bij bent in week 33 , fijne dag
    Epie DT52WTC.......

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie fleurig kerstkaart achtergrond dp is ook zo mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke fleurige kerstkaart heb je gemaakt marjolein!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kerstkaart is het geworden.
    Fijn dat je een vinkje kan zetten, dat zou ik ook eens moeten doen ;)
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie warme kleuren van deze papiertjes. Knap dat je een heel blokje op hebt gemaakt, dat lukt mij maar niet want ik koop telkens nieuwe bij!!
    Je kaart is echt een beauty!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow wat een gezellige warme kerstkaart heb je gemaakt en wat goed dat het blok op is!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een vrolijke kaart met al die kleurrijke kerstballen!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een mooi kaartje met het leuke dp papier leuk met de tak met kerstballen op de voorgrond
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw, Marjolein, alweer een blokje opgebruikt. Ik zat van de week op de fiets nog aan je te denken en dat het jou zo goed lukt. Ik heb dat doel ook, maar ben er minder standvastig in, helaas...
    Dit is weer een mooie kaart geworden. Het lijkt buiten inderdaad wel herfts, he, zeker van de week toen het ook nog zo hard waaide.
    Fijn dat je weer meedoet met 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk! Geen kerstkleuren, daar hou ik wel van. Mooi kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een hele vrolijke kerstkaart in leuke kleuren Marjolein.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig kaartje heb je gemaakt Marjolein!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een gezellige kerstkaart met de kerstballen.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel mooi kaartje!
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  15. een hele vrolijke kerstkaart is dit Marjolein...zo leuk gedaan met die kleurige kerstballen
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Goed dat je je goede voornemen ook uitvoert! Je kaart is heel vrolijk door de kleurtjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel leuke kaart met dit vrolijk papier en kerstballen!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een heerlijke vrolijke kerstkaart Marjolein.
    Hoe eerder de oude blokjes papier op zijn, hoe eerder ...... dat mag je zelf invullen.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooi geworden Marjolein, fijn dat dit blokje nu op is, op naar de volgende.....
    Dat doel heb ik maar van Marjolein overgenomen, dus ook ik heb van de week bezig geweest met een blokje, dit is nu op, de layouts zijn klaar de kaarten alleen nog afmaken.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wat een leuke, kleurrijke kaart heb je gemaakt, mooi, valt lekker op in de reeks
    fijn dat je er weer bij bent deze week,
    grtjs,martina DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.