Pagina's

Fruit en insecten

Het is deze dinsdag mijn beurt om een voorbeeld te laten zien voor de nieuwe challenge bij Try Stampin' on Tuesday. Ditmaal is de uitdaging een sketch met optioneel thema "geïnspireerd door een boek of film". 

Dit is mijn uitwerking. Ik heb geen gebruik gemaakt van het optionele thema, maar heb wel twee kaartjes met de sketch gemaakt; ik vind hem wel leuk.

Gebruikte materialen
Carlijn Design - CDSN-0103 Snijmallen A6 " Rechthoeken" 
Altenew - Dream Big
Stampin'up! - Hand-penned Petals
Stampin'up! - Berry Delightful

Gebruikte materialen
Carlijn Design - CDSN-0103 Snijmallen A6 " Rechthoeken" 
Altenew - Bee Kind
Sincere Sentiments - 25 stamps for all occasions
Stampin'up! - Berry Delightful


Doen jullie ook weer mee?




5 opmerkingen:

  1. Beide kaarten zijn prachtig, de vlinder vind ik super, ben nu eenmaal een vlinder liefhebber.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooie kaartjes met de leuke sketch opgeslagen en van de week is kijken of ik er wat mee kan maken
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaartjes. Die kleuren die je hebt gebruikt lijken zo leuk en vrolijk.
    Liefs, Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie kaartjes! Erg mooie papiertjes heb je gebruikt.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaarten Marjolein, ik heb geen voorkeur want vind ze beide prachtig xx

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.