Pagina's

Wij wensen jullie veel geluk

Ook met de nieuwe materialen van Marleen mocht ik een voorbeeld maken. Wat zijn ze weer leuk! Op deze kaart heb ik de set Potted Plants en Garden Tools gebruikt, evenals een tekst uit de nieuwe stempelset Wensen. 

Gebruikte materialen
Marianne Design Collectables - COL1424 Bouw je boom
Marianne Design Craftables - CR1510 Lange tags
Marianne Design Craftables - CR1541 Garden Tools by Marleen
Marianne Design Craftables - CR1542 Potted Plants by Marleen
Marianne Design Craftables - CR1539 Punch Die Lucky
Marianne Design - CS1078 Wensen
Marianne Design - Pretty Papers Bloc PK9174 Springtime


Geniet van deze dinsdag!

6 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart het zijn ook zulke leuke nieuwe stansjes.
    Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi wat een mooie kaart heb je gemaakt.
    Superleuk de nieuwe stanzen.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart, die nieuwe stansen zijn erg leuk!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart, Marjolein.
    Ik wil je bedanken voor de mooie kaart die vandaag bij mij op de mat viel. Hij staat te pronken op de kast!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi kaartje! Leuk dat je een voorbeeld mocht maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig kaartje met deze nieuwe stansjes, wat zijn ze leuk hè!

    Liefs, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.