Pagina's

Experimenteren met de Gelliplate

Onlangs heb ik een gelliplate gebruikt. Wat is dat toch een leuk spul! Ik heb wel eens monoprinttechnieken gedaan met acrylplaten, maar dit is weer een stapje extra, en met veel extra mogelijkheden. Na veel filmpjes te hebben bekeken, ben ik aan de slag gegaan. Best buiten mijn comfortzone, zo'n techniek die je niet helemaal kunt sturen. De eerste afdrukken zijn nou niet echt de moeite waard om te tonen, maar over deze achtergrond was ik wel aardig tevreden. Oefening baart kunst, dus ik hoop dat de volgende nog leuker zijn. Iedere keer keken de vogeltje van Rubberdance me al aan, o.a. bij op de fleurige kaarten van Mariken. Ze zijn ook mijn kant op gevlogen dus deze mag nu  op de kaart verschijnen. Ik laat de kaart direct meedoen bij de challenge bij Rubberdance.

Gebruikte materialen
Rubberdance - Textured Birds
Rubberdance - Textured Flowers (groepje van drie rondjes met stipjes erom)
Carabelle Studio - SA60489 Floral Pattern
ArtSpecially - 180073 Happy Birdday
Amsterdam Acrylverf

Ik ben heel benieuwd wat jullie er van vinden. Ook sta ik open voor feedback, dus geef vooral ook tips.





12 opmerkingen:

  1. Wat een leuke achtergrond en de vogel is enig, fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind je gelliplate achtergrond fantastisch, je kaart wondermooi !
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind je kaart heel mooi geworden! Het is ook buiten mijn comfortzone en nog geen tijd genomen om filmpjes te kijken, gelli Plate ligt nog ongebruikt in de kast... Als je tips hebt van leuke filmpjes naast deze, geef ze gerust door :)

    Hobbygroet Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, wat ziet dat er geweldig leuk uit Marjolein! Wat is je kaart lekker fleurig geworden.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart geworden !!!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi hoor, ik vind het knap werk. Mooie kleuren en dessins gecreëerd. Zelf wil ik hier ook nog eens mee aan de slag maar ik heb tot op heden nog geen gelli plate aangeschaft.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig vind ik het, Marjolein!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel knap hoe jedit hebt gedaan Marjolein, ik ben ook wel eens aan het stoeien met inkt en gelli plate, maar dat is echt nog niet zomaar iets. Prachtig is je kaart geworden en ook zo met de strookjes! Echt een enig vogeltje hè, veel plezier ervan.
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Supergeslaagd kaartje, Marjolein. Die vogel is echt te gek. Ik ben een groot fan van Mariken.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh Marjolein, wat leuk dat je zo experimenteert met de gelliplate. Je kaart is ook ontzettend mooi geworden! Heel mooie kleuren ook en dat vogeltje is super zeg. De stempels van Rubberdance zijn ook heel mooi!
    De gelliplate staat op een voorzichtig verlanglijstje van me..

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Superleuk in deze fleurige kleuren! Daar word ik wel blij van!
    Groetnis Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat leuk dit experiment met de gelliplate. Het is je supergoed gelukt. Een hele leuke kaart geworden. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.