Pagina's

Bugs & Kisses

Ook met de nieuwe collectie van Carla Creaties mocht ik weer aan de slag. Afgelopen weekend heb ik deze kaart gemaakt. Ik heb hiervoor het bloemenstencil gebruikt en heb met Distress Oxide Inkt de kleur op de Kraftkaart aangebracht. De stempelafdrukjes heb ik ingekleurd met Copics. Een redelijk snelle, vrolijke kaart is het resultaat.

Gebruikte materialen
CraftEmotions 130501/1695 Bugs & Flowers 1 (kleine bijtjes)
CraftEmotions 130501/1696 Bugs & Flowers 2
CraftEmotions 185070/0146 Mask stencil A6, Bugs & Flowers - bloemen 
Distress Oxide Inkt - Squeezed Lemonade, Carved Pumpkin, Picked Raspberry, Wilted Violet, Salty Ocean

Maak er een leuke dinsdag van!
 

9 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart! Heel mooi gedaan met de oxide. Ik heb mijn blending brushes gisteren binnen gekregen en ga daar ook eens mee experimenteren. Leuk idee dat regenboogeffect op jouw achtergrondje van de kaart, ga ik onthouden

    Hobbygroet,
    Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super vrolijk kaartje, heel mooi gemaakt!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gaaf kaartje, Marjolein!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Grappig kaartje met een mooie achtergrond!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel vrolijk, net wat ik nodig had op zo’n regenachtige dag! Leuk gedaan!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een vrolijk kaartje! Wat mocht je met mooie producten aan de slag.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is en heel vrolijk kaartje. EN die stempeltjes zijn zo enig!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi
    Wat een mooie kaart leuk effect op het kraftpapier. De stempels zijn weer superleuk.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.