Pagina's

Kerstkaart week 11

Op deze donderdag een kerstkaart zonder designpapier! Ik heb wat zitten experimenteren met potlood op zwart papier. Eerst heb ik de stempel met distress oxide inkt (antique linen) gestempeld en daarna heb ik de afbeelding ingekleurd met kleurpotlood. Het is nog niet helemaal naar wens, maar ik ben al best wel tevreden met het resultaat. Leuk om eens op zwart te werken.

Gebruikte materialen
Altenew - Warm Heart
Distress Oxide Inkt - Antique Linen


Ik kom vandaag of morgen weer bij jullie kijken om te zien wat jullie hebben gemaakt voor 52 Weeks to Christmas!


22 opmerkingen:

  1. Schitterend kaartje mooi achtergrond en de pinguïns zo lief, fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow wat is dit leuk geworden. Zo mooi gekleurd en die achtergrond is ook zo mooi geworden!!
    Groetjes Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi kaartje supermooi is je achtergrond geworden de pinguins komen er heel mooi op uit
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow wat een schitterend kaartje heb je gemaakt! Het kaartje hieronder is ook super mooi!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je blijft lekker aan het experimenteren Marjolein, deze kaart is ook leuk geworden!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze kaart is ook erg leuk geworden... Goed bezig hoor. lekker doorgaan. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, wat heb je dit mooi gemaakt Marjolein, het is een prachtige kaart!
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaart is het geworden Marjolein....mooi ingekleurd ook!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nog niet helemaal naar wens? Ik vind hem kei-gaaf! Heel goed gelukt.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow heel erg mooi
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je mag heel tevreden zijn over het resultaat.
    Prachtig kaartje heb je gemaakt.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een prachtig kaartje met deze kleuren. Fijn dat je meedoet met 52. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi effect op een zwarte ondergrond, prachtig ingekleurd!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie kaart, Marjolein, prachtig dat noorderlicht! Grappig dat jij ook noorderlicht hebt op je kaart, net als Petra. Staat nog op mijn bucketlist om ooit te zien, hopelijk kan het...
    Fijn dat je weer meedoet met 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie kerstkaart met een mooie achtergrond. Bedankt dat je mee doet bij 52 WTC. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig! Heel mooi gedaan! Hier mag je van mij nog wel verder mee experimenteren, ik zie graag nog meer zulke mooie kaarten verschijnen.
    Groetnis Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauw, jouw noorderlicht is schitterend, heel mooi zoals je dat met potlood gedaan hebt 🤩 groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel mooi dit "experiment" Marjolein. Even in de vergroting gekeken om het goed te zien en ik vind hem top.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heel mooi deze kerstkaart Marjolein, en je experiment is geslaagd hoor..
    een mooie hemel met het noorderlicht...Op de voorgrond mooi ingekleurde pinguins
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Niet helemaal tevreden Marjolein? Ik zou willen dat ik dit zo mooi kon.....een prachtig sfeervol kaartje! Fijn weekend xx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wauw ! Knap gedaan met die achtergrond! Heel mooi met de pinguïns erbij! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.