Pagina's

Best Bugs

Please use the translate-button for another language

Het weekend is weer voorbij! Helaas, want dat is toch mijn favoriete gedeelte van de week :)
Naast huishoudelijke taakjes, heb ik ook lekker kunnen fröbelen. Ik ben aan de slag gegaan met de sketch van Create a Smile-challenge

Allereerst heb ik de achtergrond met het stencil en Distress Inkt bewerkt. Vervolgens heb ik de stempeltjes afgedrukt en ingekleurd met Copic Markers. Deze heb ik uitgeknipt en gesneden en op de kaart geplakt. 
Gebruikte materialen
Create a Smile - Best Bugs!
Create a Smile - Focal Point Stencil
Distress Inkt - Squeezed Lemonade
Copic Ciao Markers


En nu weer aan het werk. Maar er een goede (werk)week van!










9 opmerkingen:

  1. Hoi
    Wat een superleuk kaartje heb je gemaakt.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een vrolijk voorjaarskaartje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijke vrolijke kaart!!!

    x
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo'n schattige kaart! Heel mooi gedaan! Bedankt om mee te spelen met de Create a Smile sketch challenge! Groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Aww <3 the cutest ! Thank you for playing along with Create a smile challenge !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Aahh lief en schattig. Bedankt voor het meespelen met Create a Smile Challenges.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. So beautiful and sweet!!! thanks for playing with us at Create a Smile!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. This is so adorable! I love the little bees, what a great take on the challenge! Thank you for playing along with us for the Create a Smile Challenge :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kaart! Die bijtjes zijn toch geweldig? Wat leuk dat je meedoet!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.