Pagina's

Paarse Helleborus

Wat een mooi lekker lang weekend hebben we voor de boeg! Ik heb wel piketdienst; ik hoop maar dat iedereen lekker van het weer aan het genieten is, zodat ze mij niet hoeven te bellen.

Tijd om vandaag weer eens een vrolijke kaart met Altenew-stempels te plaatsen. Ik vond het best wel een gewaagde kleurencombi, maar ik ben blij met het resultaat. De bloemen zijn gestempeld met Altenew inkten. De bloemhartjes vond ik wat kaal, dus daar heb ik nog wat stipjes op aangebracht om er wat diepte in te krijgen. Wat spettertjes op de achtergrond, een beetje bloemschikken, de tekst erbij en helemaal klaar!

Gebruikte materialen
Altenew - Build-A-Flower - Hellebore Stamp and Die Bundle
Altenew - Build-A-Flower Canterbury Bells
Concord & 9th - Many Mandalas Stamp Set
Altenew - Spring Bouquet Mini Ink Cube Set
Altenew - Rock Collection Ink Cube Set
Altenew - Enchanted Garden Mini Ink Cube Set


Ik wens jullie een mooi Pinksterweekend! Geniet ervan!

8 opmerkingen:

  1. Wow wat een kleur explosie prachtig ! en super mooi de diepte die je aan bracht op het hart ban de bloem.
    Fijn weekend en rustige dienst.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart, Marjolein, en wat een mooie kleurencombi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kleuren zo bij elkaar Marjolein. Een hele fleurige kaart met die mooie bloemen.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig Marjolein! Et zijn heel mooie stempels en de kleuren ook. Ik ken je nog niet zo lang en lees dat je piketdienst hebt. Dan kun je dus opgeroepen worden? In welke branche werk je?
    Ik hoop dat je kunt genieten van je lange weekend en niet gebeld wordt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterende kaart, als bloemenfan ben ik er helemaal weg van, ook van de kleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterende bloemen op je kaart Marjolein.
    Ze lijken zo echt en de kleuren zijn schitterend.
    Dankjewel voor je lieve reactie op m’n blogje.
    Ik wens jou nog een rustig en fijn laatste gedeelte van het pinksterweekend.
    Lieve groetjes, wilma Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De kleuren zijn heel mooi, ik vind het een geweldige kaart! Grappig ja, beetje bloemschikken.... Je hebt er in ieder geval een mooie compositie van gemaakt :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. prachtig kaartje en kleuren, Marjolein!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.