Pagina's

Ik wens je beterschap

For an other language, please use the translate-button

Wat een heerlijk weer was het gisteren! Naast dat ik lekker van het weer genoten heb, heb ik ook lekker geknutseld. Ik had weer eens een mooie Marktplaatsvondst gedaan en voor het eerst iets besteld bij Create a Smile. Erg handig, want je hebt geen paypal of creditcard nodig om daar te bestellen.

Als ik aan het kleuren ben, merk ik dat ik het lastig vind om de kleuren erg helder te krijgen. Daarom wilde ik altijd al eens met Copic markers leren kleuren. Op Marktplaats bood iemand haar Copic Ciao's aan voor een heel mooi uitprobeerprijsje. Dus vol enthousiasme ben ik het fruit gaan stempelen en gaan inkleuren. Het viel me niet tegen voor de eerste keer! En ik doe direct ook maar mee met de sketchchallenge van het Create a Smile challengeblog.


Gebruikte materialen
Create a Smile - Fruit Salad
My Favorite Things - MFT ST100 Mini Cloud Edges stencil
Distress Ink - Tumbled Glass
Copic Ciao Markers
Marianne Design - CS1012 Beterschap
Marianne Design - Enamel dots PL4515 Snow & Ice

Een hele fijne zondag gewenst!

9 opmerkingen:

  1. Wat super leuk Marjolein!! En wat tof dat het inkleuren zo goed gaat.
    Fijne zondag!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful card. thanks for joining us at Create a Smile Challenge xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele mooie kaart Marjolein en het zijn inderdaad mooie frisse kleuren die je nu gebruikt hebt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart is het geworden, Marjolein. Kleurwerk ziet er idd erg goed uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. een leuk en grappig gezond kaartje, grtjs, martina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart is het geworden Marjolein! Ziet er allemaal heerlijk uit! Bedankt voor het meedoen bij Create a Smile Challenges! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Cool card,thanks for sharing at create a smile stamps challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Such a cute card! Thank you for playing along with us at Create A Smile Challenge♥.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Very nice .... especially in colors. thanks for joining us to the Create A Smile challenge!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.