Pagina's

Kerstkaart week 22

Wat leuk al die reacties op mijn kaart van vorige week. Veel mensen hebben gereageerd met dat dit juist is waar bloggen om gaat; elkaar inspireren. Daar ben ik het helemaal mee eens. Dat vind ik ook erg leuk aan bloggen of andere social media. Ik ben deze week voor 52 weeks to Christmas verder gegaan met het knipvel en heb dit keer de vos met het kleine muisje gebruikt. Nu in combinatie met babypapier! Haha, wat leuk dat je je spullen zo veelzijdig kunt gebruiken.

Gebruikte materialen
Marianne Design - VK9548 Winter Wool Blue
Marianne Design - Pretty Papers Bloc PB7049 Eline`s Babies Blue A4
Marianne Design Craftables - CR1335 Punch die Snowflakes
Marianne Design - CS1009 Happy Holidays

Helaas viel tijdens het knutselen mijn beker met koffie om, en die heeft o.a. de overgebleven plaatjes een "vintage look" gegeven zal ik maar zeggen... Oeps... Die zijn dus niet meer te gebruiken.

Fijne donderdag weer! Ik kom vanavond of morgen weer bij jullie langs.

17 opmerkingen:

  1. Hij is prachtig Marjolein, het baby papier vind ik super leuk er bij.
    Oeps dat gebeurd mij ook wel eens, kunt je er geen vintage look van maken met de plaatjes.
    Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje leuke combinatie om juist dat baby papier te gebruiken past er perfect bij
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aaaah….wat een super schattig kaartje is dit, Marjolein!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke strakke kerstkaart! Het babypapier staat super bij het plaatje.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart met het vosje ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie lieve kaart en wat een perfecte tekst erbij! Het papier staat heel goed bij het plaatje inderdaad! Ik heb ook wel eens een beker omgestoten tijdens het knutselen!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat heb je een lief kerstkaartje gemaakt Marjolein.
    Ik probeer geen drinken in mijn knutselhoekje te zetten....ook bang dat het omgaat!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een prachtig kaartje. Deze plaatjes blijven leuk! Jammer van je rest plaatjes! Maar deze heb je nog gemaakt! Bedankt voor je bijdrage aan 52 WTC, groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een super lief winters kaartje Marjolein, leuk de combinatie met het babypapier, dat gaat super! Jammer zeg van de rest van de plaatjes, misschien komt er nog een keer een opdracht vintage :) Gezellig dat je meedoet bij 52WTC!

    Liefs, Merit en Annemarie
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk kaartje weer, Marjolein. En ja, papier kan voor allerlei gelegenheden gebruikt worden, zo leuk! Jammer dat je koffie om ging, want je kreeg juist de smaak te pakken met dit knipvel.
    Leuk dat je weer meedoet bij 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schattig kaartje, zo'n lief plaatje en het papier is heel mooi ! Die "koffie-plaatjes" kan je misschien nog op een vintage kaart gebruiken, dat is toch allemaal een beetje bruin... Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Weer een prachtige winterse kaart, en het babypapier past er prima bij. Als je het niet weet, niemand die het ziet.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke kaart, het papier past er goed bij, ik kan niet zien dat het babypapier is. Ai, koffie over je werkplek, dat is balen zeg, het is mij gelukkig nog nooit gebeurt, maar een ongeluk zit in een klein hoekje hè.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hele leuke kaart !
    Jammer van de overige plaatjes .... maar
    vintage ...ook,leuk !
    Groeten Ineke
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel mooi kaartje Marjolein, lief plaatje ook. En wat balen van de koffie! Mij is zoiets wel eens overkomen, maar de schade bleef gelukkig beperkt!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooi kerstkaartje, erg leuk met het babypapier!
    Zonde dat je koffie omging op de overige plaatjes....
    Bedankt voor je deelname aan onze wekelijkse challenge bij 52 Weeks to Christmas.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Marjolein, bedankt voor je berichtje.
    En ja hoor, je papier past perfect bij je plaatje en het is een schattig kaartje geworden.
    Groetjes en fijn weekend.
    Laurette

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.