Pagina's

Kaart volgens kleurenschema

Onlangs heb ik met een kaart een topnotering behaald bij Mijn Hobbyhonk Challenges. Daardoor mocht ik een voorbeeld maken voor de huidige challenge. De bedoeling is een kaart te maken met behulp van een kleurenschema: je kiest minimaal 3 pasteltinten uit het palet, die je gebruikt op je kaart. Ik heb voor de roze, blauwe en groene pasteltint gekozen.

Gebruikte materialen
Marianne Design Craftables - CR1354 Punch die Vlinders
Marianne Design - MB0179 Mattie's Mooiste Duinen
Marianne Design - Pretty Papers Bloc PK9157 Soft Pastels
CraftEmotions 130501/1707 Tekst Diversen

Veel succes aan degenen die ook mee gaan doen!


9 opmerkingen:

  1. een schitterende voorbeeld kaart heb je gemaakt als GDT.
    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooie kaart in deze pastelkleuren, marjolein!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart in deze mooie pastel tinten. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je kaart is supermooi geworden in die mooie zachte kleuren !
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je een prachtig voorbeeldje gemaakt! Daar zal iedereen zeker een voorbeeld aan hebben! Mooi gedaan, groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi kaartje in prachtige, zachte tinten!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig die pasteltinten op je kaartje! Heel mooi geworden!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kaart maakte je als gastdesigner Marjolein. Ik vind het een plaatje.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heey Marjolein,

    het is een lief kaartje geworden in die zachte tintjes. Mooi plaatje ook.

    groetjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.