Pagina's

Kerstkaart week 20

Al meer dan een jaar geleden heb ik deze stampingbella stempel mogen lenen. Het is nogal een groot formaat stempel. Dus ik wist eerst niet zo goed hoe ik die leuk op een kaart kon verwerken. Ze bleef me maar aankijken, zo van achter de marshmellow en dus moest ze deze week toch echt een keer op de kaart. Ik heb weer mijn mooie Pion Designpapier erbij gepakt en de sketch van het Cheerful Sketches Challenge blog en ben gaan kleuren, knippen, snijden, plakken etc.

Gebruikte materialen
Stampingbella - Teeny Tiny Townie with a Hot Chocolate
Pion Design - Let's be jolly
Joy! Crafts - No End Borders 6002/0479
Mama Elephant - Mini Tags
Marianne Design - CS0979 Kerst, winter en nieuwjaarswensen
Distress Inkt
Embellishments - Xenos

Vorige week was ik wat laat met het reageren op de kaarten van andere deelnemers aan 52 Weeks to Christmas, ik hoop dat het me deze week wel lukt om vandaag of morgen te reageren! 


14 opmerkingen:

  1. Mooie kaart, Marjolein. Ik vind dat het je heel goed gelukt is om de stempel een plaatsje te geven. Hij is erg leuk! Prachtig papier ook. Mooi geheel!
    Leuk dat je weer meedoet met 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha ! Ik was al aan het zoeken. "Wie" bleef je aankijken? en dan zag ik dat kleine hoofdje! Heel leuke kaart en mooi ingekleurd ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt een heel leuke kaart gemaakt met deze toffe stempel!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi je kerstkaartje Marjolein...en een super leuke en mooi ingekleurde stempel erop
    en de sketch prachtig uitgewerkt..
    bedankt voor je deelname...
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC
    DT Cheerful Sketches

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg mooi kaartje en het stempel staat er prima op! Ik heb het stempel ook en ik blijf hem super leuk vinden. Leuk gedaan met de sketch trouwens!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, het is een prachtige kaart geworden, mooi papier en wat is die stempel leuk ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een mooi kaartje, wat een schattige stempel is dat
    mooie dp papiertjes heb je gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geweldige stempel mooi verwerkt op je kaart!
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kaart marjolein....leuke afbeelding heb je gebruikt.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig kerstkaartje met deze lieve stempel en mooi design papier gebruikt! Bedankt voor je deelname bij 52WTC!

    Groetjes, Merit en Annemarie
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Goed gelukt hoor om die leuke stempel een plaatsje op je mooie kerstkaart te geven Marjolein.
    Gezellig je weer te zien bij 52 weeks to Christmas.
    Lieve groetjes Miranda dt-52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke kaart met deze mooie stempel. Zou hem toch vaker gebruiken.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Marjolein, dat blauw op de achtergrond is uit een blauw potje pan pastel. Een paar jaar terug werd dat veel gebruikt bij het kaarten maken. Google maar eens op pan pastel. Met een oogschaduwstokje breng ik dan een klein beetje blauw aan dan is de achtergrond niet zo wit.
    Groetjes en een fijn weekend, Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kaart! Dank je wel voor je deelname bij Cheerful Sketches.
    Groetjes Ditta DT

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.