Pagina's

Welkom kleintje

Er zijn weer wat kinderen op komst in mijn omgeving. Ik heb nog maar één jongenskaartje in mijn bak, dus ging ik deze week aan de slag om een tweede te maken. Ik heb bewust wat ruimte bovenin leeg gelaten, zodat ik er eventueel een naam op kan plakken. Voor de kaart heb ik gebruik gemaakt van de sketch van Sweet Sketch Wednesday


Gebruikte materialen
Marianne Design Collectables - COL1480 Eline's Schildpad
Marianne Design Craftables - CR1355 Gras
Marianne Design - EC0165 Hello baby!
Marianne Design - Pretty Papers Bloc PB7055 Eline's Sweet Dreams
Marianne Design - Enamel dots PL4515 Snow & Ice


8 opmerkingen:

  1. wat een schatje ! heel leuk en mooi kaartje
    grtjs, martina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is leuk!! Ik ben helemaal weg van deze lieve schildpad.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk die schildpadjes, heel schattig kaartje! Leuk ook dat je weer even langs kwam op mijn blog, altijd gezellig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart Marjolein en helemaal leuk als er straks een naam op staat. Dat maakt het helemaal af.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super mooie kaart volgens de schets. En ja dat schildpadje is zooo lief.
    Fijne koningsdag!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  6. This is a lovely wee turtle Marjolein. Perfect for a little masculine card. Putting the child's name on it will be a perfect finishing touch. Great card and thanks so much for sharing it with us over at Sweet Sketch Wednesday 2 and good luck.
    Hugs
    Kathie SSW~DT

    BeantwoordenVerwijderen
  7. This is such an adorable card, love your sweet image and beautiful pastel blues. Thank you for sharing your creativity with us at SSW2
    Anne SSW2-DT

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.