Pagina's

Kerstkaart week 15

En het is alweer donderdag! Jongens, wat gaat het toch lekker met mijn voornemen. Tot nu toe lukt het goed om vol te houden, al denk ik wel eens woensdagavond... Help! Morgen alweer een kerstkaart voor 52 Weeks to Christmas!

Afgelopen maandagavond hebben Mirjam en ik weer even geskypeknutseld. Zo gezellig! Zeker als je niet te veel mensen mag zien. Zij heeft een verhuiskaartje gemaakt, ik twee kerstkaarten. Dat bevalt me wel goed zo nu en dan een "tweelingkaart" te maken. De sketch komt van Christmas Card Throwdown en deze heb ik vrij geïnterpreteerd. En de sketch is een goede uitkomst voor de teksten, want eerlijk gezegd wist ik niet zo goed wat ik er mee moest.

Gebruikte materialen
Pion Design - Let's be jolly
Diverse merken - Lintjes
Studio 92 - Kerstklokjes

Vandaag of morgen hop ik weer bij jullie langs! 

Groetjes Marjolein

19 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kerstkaarten heb je gemaakt, Marjolein!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 2 schitterende kerstkaartjes heb je met die sketch gemaakt Marjolein...met prachtige teksten erop..
    TOP!!!

    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow 2 prachtige kaartjes heb je gemaakt! Super!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooie kaartjes leuke die vogeltjes
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het zijn twee mooie kaarten geworden, de teksten heb je mooi verwerkt op deze manier!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, wat prachtige kaarten, zo mooi papier en plaatjes, en heel mooie teksten ! Fijne Paasdagen ! Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super mooi geworden !
    Groeten Ineke
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Twee mooie kerstkaarten Marjolein. leuk om zo op afstand samen te knutselen.
    Leuk dat je er weer bij bent bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda (dt 52 WTC)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaarten zijn het, mooi papier! Ik doe het ook skype knutselen met mijn zus in de USA. Gaat prima. Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat zijn mooie kerstkaartjes! De kaartjes hoeven niet helemaal vol te staan en deze teksten moeten goed opvallen natuurlijk! Heel mooi papier erachter ook! Ik vind ze chic hoor! Fijn dat je meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Twee mooie nostalgische kerstkaartjes erbij ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Twee prachtige kaartjes Marjolein.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat zijn je kaarten leuk Marjolein! Mooi papier heb je gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Twee prachtige kerstkaarten, Marjolein, leuk, zo’n skype-kntuseldate!
    Ik ga binnenkort een whatsappbel-workshop volgen.
    En met Pasen brunchZOOMen met mijn zus.
    Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuk idee om de gaan knutsel daten via Skype.. zo zie je maar weer, mensen zijn heel innovatief.. Je hebt twee mooie kerstkaartjes gemaakt.Bedankt dat je mee doet bij 52 WTC. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. These are two lovely cards, they are full on Christmas festive! I love the 3D elements wiht the ribbon and bells. Thanks for joining in with the 52CCT this week, and well done for sticking with us so far.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Het zijn schitterende kaarten geworden met deze toepasselijke teksten. Prachtig hoor.
    Groetjes van Marian,prettige dagen en blijf gezond.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. mooie, sfeervolle kaartjes !
    grtjs, martina

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wonderful interpretation of the sketch for 52CCT!!! You've made some terrific Christmas cards! Thanks for participating at 52 CCT! Becca/DT

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.