Pagina's

Kerstkaart week 17 - Cyclaam

Bij Mojo Monday zag ik een leuke sketch om de kerstkaart voor 52 Weeks to Christmas van deze week mee te maken. De cyclaam heeft deze keer de hoofdrol gekregen. Ik vind het een prachtige plant, maar op de een of andere manier is deze bloem bij mij snel weg. Ik geef al water op een schoteltje, kijk goed naar de lichtval in huis, maar toch wil het niet goed klikken tussen mij en een cyclaam. Dus een papieren cyclaam is meer aan mij besteed!

Gebruikte materialen
Marianne Design Craftables - CR1479 Marleen's Cyclaam
Marianne Design - Pretty Papers Bloc PK9164 Winter Days by Marleen
Echo Park Paper Co - Bundle of Joy Dots & Stripes
My Favorite Things - CS-243 Snow Globe Sentiments

Vanavond of morgen neem ik weer een kijkje bij jullie! Mooie dag gewenst.

17 opmerkingen:

  1. Mooie kaart heb je gemaakt, Marjolein.
    Haha...ik ben ook beter met papieren bloemen ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Marjolein, wat een lief kaartje heb je gemaakt!!
    Met deze bloemen ben ik ook beter met de papieren versie, ook al probeer ik het op de oma-manier inderdaad met schoteltje water...altijd gaat het mis, ben de laatste jaren rond de kerst maar voor iets anders gegaan....
    Maar vind die witte cyclaam met kerst altijd zo heerlijk nostalgisch en gezellig staan...

    Fijne dag .
    Gezellig dat je meedoet met de wekelijkse kerstkaart bij 52WTC.
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel leuke kaart met deze cyclamen, bij mij laten de echte ook gauw hun kopje hangen.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. weer een mooi kaartje ik zet de cylamen als ze gaan hangen altijd even in een teiltje water wanneer ze weer rechtop staan hebben ze weer genoeg voor een tijdje
    werkt prima
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kaartje! Ik heb nog nooit een cyclaam gehad en ik begin er ook maar niet aan zo te horen!
    Tulpen gaan bij mij ook altijd hangen dus een cyclaam wordt niks denk ik.
    Op papier is de cyclaam prachtig trouwens!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart Marjolein.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaart heb je gemaakt Marjolein....prachtig in deze kleuren!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een heel mooie kaart met die prachtige cyclaam, en nee, ik heb ook geen echte. Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja een prachtige cyclaam, ook één van mijn favoriete mallen. En ook goed voor de kerst te gebruiken.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige cyclaam Marjolein en deze gaat zeker lang mee!
    Fijn dat je weer meedoet met 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nou deze staan met kerst nog steeds parmantig met hun kopjes omhoog hoor Marjolein. Mooie kerstkaart heb je met de cyclamen gemaakt.
    Gezellig dat je weer meedoet bij 52 weeks to Christmas.
    Lieve groetjes Miranda dt-52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. heel mooi die witte cyclaampjes!
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie kaart met de cyclamen. Herinnert mij altijd aan mijn oma. Zij was een kei met cyclamen. Helemaal met bloemen en planten trouwens. Mooie herinneringen.....
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat mooi met die cyclamen !
    Groeten Ineke
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie kerstkaart! En papieren cyclamen zijn voor mij ook beter dan de echte, hihi.
    grtz Colien [52WTC]

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een leuke, geslaagde kaart
    bedankt voor je deelname deze week,
    grtjs, Martina DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.