Pagina's

Nautische kaart

For English, please use the translate-button

Het is weer dinsdag en mijn beurt om een voorbeeldkaart te maken voor Try Stampin' on Tuesday.
Dit keer is de uitdaging een sketch, met als extra optie de kaart nautisch te maken. Zoals je ziet heb ik de sketch een kwartslag gedraaid, zodat mijn afbeelding beter uitkomt.

Leuk om weer te ziet wat jullie er mee maken!

Gebruikte materialen
Marianne Design Craftables - CR1397 Tuingrond
Marianne Design Craftables - CR1363 Punch die sea shells
Marianne Design - MB0180 Mattie's Mooiste Boten
Marianne Design - Pretty Papers Bloc PK9162 Ocean Adventure
Kimya Verpakkingen - Sticker


3 opmerkingen:

  1. Leuke kaart, mooi die combinatie met het kraftpapier..

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie, zomerse kaart! Erg leuk gedaan!

    Hobbygroet Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuke kaart! Mooi zoals je het plaatje met de zeemeeuwen op de kaart hebt verwerkt.
    Mijn kaart met deze sketch komt over een paar minuten on-line. Ook ik heb de sketch gedraaid maar het is toch een heel andere kaart geworden.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.