Pagina's

Kerstkaart week 16

Op deze donderdag weer een kerstkaart voor 52 weeks to Christmas! Dit keer eentje die lijkt op een eerdere. Ik had het vel met afbeeldingen al lange tijd liggen, maar had er nog geen passend designpapier bij. Nu wel, dus er zullen in dit jaar nog wel meer soortgelijke langskomen. Deze keer een plaatje met een lekkere zoetigheid. Ik begreep dat in de winkels het bakmeel iedere keer leeg is; zijn jullie aan het bakken? Ik vandaag wel, want mijn man is jarig. Maar verder eigenlijk niet meer dan anders. Wel leuk hè? Dat iedereen toch ook zelf aan de slag gaat. Hopelijk houden mensen er nog wat leuke hobby's aan over.

Gebruikte materialen
Studio Light - STAPSD1329 Scandinavian Winter
Maja Design - Joyous Winterdays
My Favorite Things - CS-243 Snow Globe Sentiments
Onbekend merk - Snijmallen met stiksteek

Bedankt weer voor jullie reacties afgelopen week. Ik vind het erg leuk om ze te lezen. Fijne donderdag! Ik reageer morgen even bij jullie. 

17 opmerkingen:

  1. Erg leuke kerstkaart, Marjolein. Fijn dat je nu bijpassende papiertjes hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kerstkaart met de lekkernijen. Gefeliciteerd met je man. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart heb je ervan gemaakt Marjolein. De papiertjes passen perfect bij het plaatje. Gefeliciteerd met de verjaardag van je man, maak er een gezellige dag van. Bakken is niet zo aan mijn besteed.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele leuke kaart en gefeliciteerd met de verjaardag van je man!
    Gezellige dag en groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart Marjolein! Toevallig heb ik dit plaatje ook klaar liggen om iets mee te doen, maar ben momenteel niet zo goed met kerstkaarten. Momenteel bak ik ook meer, leuk om te doen. Gefeliciteerd met je man, gezellige dag, ook al is het anders dan anders.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart Marjolein! Gefeliciteerd met je man, fijne dag gewenst.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaart Marjolein!
    Gefeliciteerd met je man!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. lief kaartje in mooie tinten.
    Gezellig dat je meedoet deze week bij 52WTC.
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een mooi kaartje
    gefeliciteerd met je man
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooie kaart, Marjolein. Leuk met die zoetigheid. En ik heb afgelopen weekend gebakken en we bakken zelf brood, maar dat deden we altijd al, dus dat is niet vanwege de situatie. Alleen is het meel inderdaad erg moeilijk te krijgen momenteel.
    Leuk dat je weer meedoet met 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd met je man Marjolein en je hebt een leuke kerstkaart met baksels gemaakt. Ik bak zelf weinig taart en zo, ik wordt zo rond van het opeten ;).
    Leuk dat je weer meedoet bij 52weeks to Christmas.
    Lieve groetjes Miranda dt-52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie kaart, heel lekker plaatje, en prachtig papier ! Gefeliciteerd met je man, geniet van de taart ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gefeliciteerd met de verjaardag van je man. Geniet van het lekkers dat je hebt gebakken.
    Leuke kerstkaart laat je weer zien!
    Ik bak bijna nooit. Dat doet mijn man, die bakt de lekkerste appeltaarten!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel mooi je kerstkaartje Marjolein ..met een heerlijk plaatje erop...
    en ja ik ben ook aan het bakken geslagen in het weekend...maar ga het niet zoveel meer doen...de weegschaal gaat de verkeerde kant op ;-))
    Nog gefeliciteerd met de verjaardag van je man...

    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie kaart in deze tinten !
    Groeten Ineke
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een leuke kerstkaart met al dat lekkers.
    Groetjes van Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heerlijke kerstkaart voor week 16 en
    nog proficiat met de verjaardag van je man .
    Liefs van Epie

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.