Pagina's

Tweelingkaarten

Het is weer dinsdag: tijd voor een kaart voor Try Stampin' on Tuesday! Dit keer een sketch met daarbij de optie om gebruik te maken van letters of cijfers. Ik heb gebruik gemaakt van het vrolijke designpapier van Echo Park Paper, waar getallen op staan. En ik heb er direct maar twee gemaakt, ik vond het een leuk modelletje.

Gebruikte materialen
Marianne Design Collectables - COL1315 Tab met tekst Engels
Marianne Design Collectables - COL1401 Eline's Hert
Marianne Design Collectables - COL1444 Rosettes & Labels
Marianne Design Collectables - COL1450 Eline's Happy Hippo
Echo Park Paper Co - Happy Birthday Boy
Echo Park Paper Co - Happy Birthday Girl
Marianne Design - CS0987 Felicitaties
Marianne Design - CS0996 Birthday Wishes

Ik hoop weer leuke kaartjes van jullie te gaan zien!

Groetjes Marjolein


4 opmerkingen:

  1. leuke, kleurrijke kaartjes zijn het zo geworden, mooi !
    grtjs, martina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, wat een gezellige en feestelijke kaarten zijn dit geworden. Hier word je meteen vrolijk van.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een vrolijke kaarten!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Twee hele leuke kaarten met de dierenhoofdjes ! groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.