Pagina's

Hieperdepiep Boera!

Het is dinsdag en mijn beurt om weer een voorbeeldkaart te maken voor Try Stampin' on Tuesday.
De opdracht deze keer, is om de sketch te volgen en optioneel "pop of color". Nu moest ik even opzoeken wat dat betekende, maar het betekent dus dat er een kleur uitspringt naast een monochrome kleur of kleur in een grijstint van wit of zwart. Zoals je ziet, "popt" bij mij roze er uit.

Gebruikte materialen
Marianne Design Collectables - COL1426 - Eline's Koe
Marianne Design Craftables - CR1355 Gras
Marianne Design Craftables - CR1468 Doodle Circle (vlinder)
Marianne Design Craftables - CR1417 Punch Die ABC
Marianne Design - Pretty Papers Bloc PK9149  Do what you love

Veel plezier weer deze week voor diegene die mee gaan doen met de challenge!




4 opmerkingen:

  1. Wat een super leuke kaart is dit geworden, Marjolein!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart! ik ga zeker meedoen. Heb al een ideetje in mijn hoofd.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, wat een leuke en vrolijke kaart Marjolein. Heel tof met dat roze!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een superleuke kaart heb je gemaakt dat roze springt er helemaal uit
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.