Pagina's

Lift mijn eigen kaart

Op de valreep bedacht ik me dat vandaag de challenge bij Mijn Hobbyhonk Challenge afloopt en ik mijn kaartje nog niet heb ingezonden. Wat een grappige challenge dit keer: lift een van je eigen kaarten, die ouder is dan twee jaar.

De originele kaart, was een kerstkaart. Dit keer een felicitatiekaart met weer eens een schattig hondje er op.

Gebruikte materialen
Marianne Design Collectables - COL1315 Tab met tekst Engels (tab)
Marianne Design Collectables - COL1323 Flower Set
Marianne Design Collectables - COL1464 Eline's Puppy
Marianne Design Craftables - CR1355 Gras
Marianne Design - Pretty Papers Bloc PK9161 Floral Delight
Marianne Design - AK0072 Eline's Cat-Dog Backgrounds
Marianne Design - CS1023 Poeslief (NL)


Hier staat de oude kaart 11 september 2017.








Fijne zondag!


4 opmerkingen:

  1. Erg leuke verjaardagskaart met dat schattige hondje, Marjolein!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart heb je gemaakt van je eigen lift!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heey Marjolein,

    het is een heel gaaf kaartje geworden. Heerlijk die lentekleurtjes en schattig hondje!!!

    groetjes Femke.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Perfecte lift Marjolein..... wat een superlief kaartje!
    Dank je wel voor je deelname bij MHH en heel veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.