Pagina's

Kerstkaart week 13

Deze week een heel ander soort kerstkaartje voor 52 Weeks to Christmas. Ik ben een beetje aan het opruimen geweest in mijn hobbyspulletjes en vond nog een aantal uitgestanste ijskristalachtergrondjes. De snijmal heb ik al niet meer (en ik heb geen idee meer van welk merk deze was), maar ik heb nog wel een heel stapeltje van deze stansjes. Hoog tijd om eens een kaart mee te maken. Ik vond het best wel ingewikkeld om iets te bedenken, maar heb uiteindelijk besloten om met distress inkt een achtergrond te maken, die ik dan weer achter het stansje heb geplakt.

Gebruikte materialen
Merk onbekend - Snijmal sneeuwvlokken
Distress inkt - Cracked Pistachio, Peacock Feathers, Blueprint Sketch, Black Soot
Distress oxide spray - Black Soot
Ranger Dylusions Shimmer Spray - White Linen
My Favorite Things - CS-243 Snow Globe Sentiments

Nu eens even bedenken wat ik met de andere uitgesneden sneeuwvlokken ga doen!

Vorige week is het me niet gelukt bij iedereen langs te gaan. Vanavond of morgen kijk ik weer wat jullie gemaakt hebben.

18 opmerkingen:

  1. Prachtig kerstkaartje is het geworden, heel mooi gemaakt! Gezellig dat je meedoet bij 52WTC.

    Groetjes, Merit en Annemarie
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart Marjolein! De achtergrond is prachtig, de ijskristallen komen heel mooi uit zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hel leuk met alle ijskristalle op de prachtige achtergrond die je hebt gemaskt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, dat is een prachtige stans, gelukkig heb je er nog van ! Het is een heel mooie kaart geworden ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk gedaan met de prachtige achtergrond en de mooie snijmal!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige stans Marjolein, ook de ondergrond vind ik super.
    Liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je kaart is prachtig geworden, de sterren komen heel mooi uit op die achtergrond.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een mooi kaartje met de sterren mooie achtergrond
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een mooie kaart met je gevonden stansen Marjolein. De witte vlokken steken mooi af tegen de gekleurde achtergrond.
    Gezellig je weer te zien bij 52 weeks to Christmas.
    Lieve groetjes Miranda dt-52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Whaw, echt prachtig!!!
    Je kan nog een reeks van zo'n kaartjes maken en dan met andere kleuren :-) ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schitterende kaart. Die ijskristallen komen prachtig uit op de achtergrond van inkt!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooi dit kerstkaartje Marjolein...zo een mooie achtergrond achter die prachtige ijs sterren

    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel mooi, die achtergrond heeft prachtige kleuren, zo komen de ijskristallen mooi uit!
    Fijn dat je weer meedoet met 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een heel mooie kaart en die mal is prachtig! De achtergrond komt er goed doorheen! Fijn dat je meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Meer heeft deze mal niet nodig dan een mooie achtergrond.Prachtig hoor.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige achtergrond heb je gemaakt voor deze ijskristallen. Een hele mooie kaart.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooie kaart heb je gemaakt! Dank je wel voor het meedoen!
    Groetjes Suzan
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een hele aparte en mooie kaart is dit Marjolein.
    Dankjewel voor je lieve reactie op m’n blogje.
    Fijn weekend, wilma xx

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.