Pagina's

Persian Tiles - Eastern Jewels

Na mijn vorige haakproject had ik de smaak te pakken en ben ik aan een volgende deken begonnen; de Persian Tiles, Eastern Jewels. Deze is ontworpen door Janie Crow. Origineel bestaat de deken uit 16 blokken, maar ik vond hem iets te kort om lekker onder weg te kunnen kruipen. Ik heb hem dus verlengd met 1 rij en heb een rand naar eigen idee er omheen gehaakt. Hij is klaar!


Ik ben ook al weer bezig met een volgend haakproject, of eigenlijk twee. Ééntje is een opdracht (heel leuk en handig, want wat moet je met zoveel dekens als je maar met z'n tweetjes bent) en de andere is een lopende CAL, waar ik binnenkort aan ga starten. Allebei vind ik ze heel mooi en heel anders. Dus vervelen doe ik me zeker niet!

7 opmerkingen:

  1. Prachtige kleurrijke deken!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is een mooie deken zeg! En dan nog zoveel tegelijk doen! Ik vind het knap hoor! Veel succes! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kleurtjes heb je uitgezocht, Marjolein. Wordt vast een prachtige deken!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super deken is het geworden!! Kost wel veel tijd maar het resultaat is prachtig.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  5. WOW... wat mooi en echt knap gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Supermooi! Heerlijk al die kleurtjes!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw Marjolein wat een mooierd zeg.
    Ik haak momenteel ook aan een CAL via Facebook, een patroon van Lissa Conley....in mijn blogberichtje van 21 maart kun je mijn werkje zien mocht je geïnteresseerd zijn ;)
    Lieve groetjes, wilma Xx

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.