Pagina's

Op avontuur

Een collega van mij stapt een avontuur in: vanwege haar verhuizing heeft ze haar baan opgezegd. Ze is nu op zoek naar iets nieuws. Erg jammer voor ons dat ze ons verlaat. Ik hoop dat ze snel een andere baan vindt die bij haar past. Ik heb voor haar een kaart gemaakt. De tekst heb ik geprint en daarna uitgesneden met een snijmal. 

Gebruikte materialen
Marianne Design Collectables - COL1455 Eline's Leeuw/Tijger
Marianne Design Collectables - COL1457 Eline's Toekan
Marianne Design Creatables - LR0478 Hibiscus en tropische bladeren
Marianne Design Creatables - LR0542 Suitcase
Marianne Design Craftables - CR1355 Gras
Marianne Design Craftables - CR1374 Box Card
Marianne Design - AK0070 Eline's Tropical Backgrounds

Met deze kaart wil ik meedoen met:
- Die Cuttin' Diva's : Anything goes

- Crafty Animals - Anything goes


7 opmerkingen:

  1. Wat een geweldige kaart! Het is echt een avontuurlijke kaart geworden.
    Je kunt hem ook nog linken op het Marianne Design Challenge Blog. Daar vragen we deze keer diertjes van Eline.
    Groetjes van Henriët
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heey Marjolein,

    dat is een hele gave avontuurlijke kaart geworden!!!

    groetjes Femke

    groetjes FEmke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super leuke kaart heb je voor haar gemaakt, Marjolein!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super toffe kaart heb je gemaakt!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. What a cute card and such great use of all the dies. Thanks for playing along with us this month. Lisa DT Crafty Animals

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super leuk en persoonlijk kaartje heb je gemaakt!!

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fabulouse Little Scene and love your Tiger.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.